Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: احتمال بارش ضعیف در مناطق جنوبی و شرقی خوزستان در امروز وجود دارد.

وی گفت: همچنین تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری پدیده غالب در بیشتر نقاط خوزستان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

سبزه زاری افزود: فعالیت سامانه بارشی از ظهر دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط خوزستان و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: اوج بارش‌ها ناشی از این سامانه از اواخر روز دوشنبه تا بعدازظهر روز سه‌شنبه و در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان است.

وی افزود: شمال خلیج فارس تا روز دوشنبه هفته جاری نیمه مواج پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۱۶.۹ و ایذه با منفی ۰.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در خوزستان داشتند.
سبزه زاری ادامه داد: همچنین در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۱۶.۵ و حداقل به ۵.۱ درجه سانتیگراد رسید.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا خوزستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا خوزستان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا خوزستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرزهای شرقی خوزستان، بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید برای مناطق مرتفع شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق خوزستان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ اهواز به بیشینه دمای ۳۱.۸ و کمینه دمای ۱۹.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6081159

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان