Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق رئال مادرید و رم از انتقال ولاهوویچ به یوونتوس انتقاد کرد.

آنتونیو کاسانو معتقد است رفتن ولاهوویچ به یوونتوس تصمیم اشتباهی بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، انتقال دوشان ولاهوویچ به یوونتوس یکی از بزرگترین اتفاقات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در زمستان بود و حواشی زیادی در فوتبال ایتالیا ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، اینتر، میلان و رئال مادرید از این انتقال انتقاد کرده است. او معتقد است که رفتن کاسانو به یوونتوس تصمیم اشتباهی بوده است و هم برای باشگاه و هم بازیکن ریسک زیادی دارد. کاسانو در این باره گفت:

آنیلی تصمیم احساسی گرفت که هیچ کس انتظارش را نداشت اما مطمئنم آلگری روش بازی تیمش را تغییر نمی دهد. یوونتوس مثل قبل بازی خواهد کرد. آیا ولاهوویچ گزینه درستی بود؟  از نظر من، این کار اساسا غلط است. رفتن به تیمی دیگر برای ولاهوویچ بهتر بود. تیم هایی مثل آرسنال، تاتنهام و سویا که مارسیال را گرفت. ولاهوویچ می تواند مهاجمی قدرتمند شود اما او تصمیمی ریسکی گرفت چون باید بیشتر از کارهایی که در فیورنتینا کرده است، انجام دهد. کار او اندکی سخت است. یووه این روزها به وضوح بد بازی می کند. علاوه بر این، فکر نمی کنم او بتواند با محیط یوونتوس سازگار شود. در کوتاه مدت، این تصمیم هم برای بازیکن و هم برای باشگاه ریسک زیادی دارد.

اخبار داغ 

مسخره‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال + فیلم نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!

کارشناسان اسرائیلی: ما در این جنگ راهمان را گم کرده‌ایم، یحیی السنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد و همچون لیمو ما را فشار داده و امتیاز می‌گیرد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد (کالیاری 2-1 یوونتوس)
  • گل یری مینا به یوونتوس از روی نقطه پنالتی (کالیاری 2-0 یوونتوس)
  • کالیاری 0-0 یوونتوس؛ نیمه اول
  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • اولین گل پرسپولیس به نفت | اشتباهی که جبران شد
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!