Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث حضور علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس کار خوبی نیست، علی دایی هم بیاید با همین مشکلات رو به رو خواهد شد

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس به میزان گفت:

گل‌محمدی باتجربه عمل می‌کند، او از جنس پرسپولیس است و هرگز کاری برای فرار از مسئولیتش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله مسئولیتی برگردن او بوده که باید انجام دهد. با توجه به بازیکنانی که آورده و تعهدی که نسبت به پرسپولیس دارد این استعفا پایان ماجرا نیست.

گل محمدی افزود:

من با گل‌محمدی صحبت کردم و در جواب به من گفت که بازیکن‌ها برای تمرین روحیه ندارند و این برای باشگاه خجالت‌آور است. این دست مشکلات روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر خواهد گذاشت. امیدوارم باشگاه مشکلات را زودتر حل کند. مدیریت نسبت به بازیکنان و کادرفنی تعهد دارد. شما ببینید چقدر به خاطر همین عدم تعهد، باشگاه‌ ضرر کرد و همه این مشکلات بخاطر این است که ما حرفه‌ای نیستیم.

در مقطعی من هم دروغ گفتم؛ چون اگر راست می‌گفتم محروم می‌شدیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف این تیم از آسیا تصریح کرد:

فوتبال دنیا قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد و نمی‌شود هرجور خواستیم کار کنیم. ۹۹ درصد پرونده‌ها را ما باختیم. در یک مقطعی من هم دروغ گفتم؛ چون گفتند اگر من فلان حرف را بزنم پرسپولیس و استقلال محروم می‌شوند، اما نمی‌دانستم چندین سال است که با دروغ و سندسازی به AFC اطلاعات اشتباه می‌دادند که محروم نشویم و الان همین اطلاعات اشتباه گریبان فوتبال ایران را گرفته و باعث شد اینگونه ما را نقره داغ کنند.

پنجعلی در رابطه با ملاک انتخاب مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد:

ملاک انتخاب مدیرعامل را وزارت ورزش تعیین می‌کند، اما واقعاً هنوز ملاک انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل را نمی‌دانم. هرکسی مدیرعامل شود مشکلات مالی باشگاه را خواهد داشت. مشکل فعلی پرسپولیس بی پولی است و اگر این مشکلات را حل نکنند اعتصاب به وجود می‌آید و بازیکنان تمرین نمی‌کنند.

پنجعلی در ادامه گفت:

خارجی‌ها جز ضرر چیزی برای پرسپولیس نداشتند. چند بازیکن آوردند و هیچ چیزی از آنها ندیدیم و در آخر هم رفتند و پولشان را تا دلار آخر گرفتند. یک غرامت هم به آن اضافه کردند و در آخر به ما خندیدند.

استعفای گل‌محمدی اعتراض به عملکرد مدیران بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا احتمال سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد:

من بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد. اینکه الان این مسائل عنوان شود اصلاً کار خوبی نیست. دایی هم بیاید با همین مشکلات رو به رو خواهد شد. تیم الان در شرایط قهرمانی قرار دارد و خارج از تعصب خیلی خوب بازی می‌کنیم. به نظرم باید برویم سر اصل مطلب و بدانیم تغییر مربی هیچ چیزی را درست نمی‌کند. استعفای گل‌محمدی نوعی اعتراض به عملکرد مدیران بوده؛ زیرا مدیران به همه دروغ گفته‌اند حتی به خود من. امیدوارم رضایت گل‌محمدی را جلب کنند تا او دوباره برگردد.

پنجعلی درباره جذب بازیکنان در ابتدای فصل عنوان کرد:

نظر کادرفنی مهم است که چه بازیکنی جذب شود، پارسال هم می‌گفتند که فلان بازیکن پرسپولیس خوب نیست، اما دیدیم که جزو بهترین‌های لیگ شد؛ باز هم باید بگویم عملکرد مدیریت روی عملکرد بازیکن تاثیر می‌گذارد. ما از بازی‌های آسیایی هم محروم هستیم و در این فصل نقل و انتقالات هم باید نسبت به بودجه‌ای که داریم بازیکن بخریم.

در جایی تخصص دارم به من پیشنهاد نمی‌دهند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با استعفای بیژن ذوالفقارنسب گفت:

ذوالفقارنسب زمانی برای پرسپولیس بازی کرده است و از پیشکسوتان خوب باشگاه است. او فرد بسیار با دانشی است، اما وقتی آمد و دید که مشکلات باشگاه از دستانش خارج است و حل شدنی نیست، صلاح دانست که استعفا بدهد.

پنجعلی در ادامه عنوان کرد:

شایعه حضور من در باشگاه مطرح بود. قبلاً هم در زمان رویانیان برای هیئت مدیره انتخابم کردند و همان روزی که من را دعوت کردند خبر نداشتم که بعد متوجه شدم می‌خواهند من را به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کنند، که همانجا استعفا دادم و عذرخواهی کردم. من در جایی تخصص دارم که آن را به من پیشنهاد نمی‌دهند؛ صرفاً بخاطر اینکه پیشکسوت هستم به من پیشنهاد پست در هیئت مدیره می‌دهند. الان هم اگر دوباره پیشنهاد بدهند باز هم جواب من منفی است؛ زیرا من ظرفیت‌هایم چیز دیگری است.

در بحث مدیریت خیلی ضعیف هستیم

پنجعلی در پایان درباره اینکه بدهی‌های پرسپولیس از مدیران قبلی به جا مانده گفت:

تمام بدهی‌ها و مشکلاتی که اکنون پرسپولیس را در فشار قرار داده فقط و فقط بخاطر ضعف مدیران است و باید بررسی کنند ببینند که این ضرر‌ها دقیقا از کجا بوده. بازیکن خارجی می‌آوریم، پول هنگفت به او می‌دهیم بدون اینکه بازی خوبی انجام دهد شکایت می‌کند و کلی هم غرامت می‌گیرد.

پنجعلی افزود:

در بحث مدیریت خیلی ضعیف هستیم. می‌توانیم از استعداد‌های کشور خودمان استفاده کنیم و آن‌ها را پرورش دهیم. جوانان ما آنقدر خوب هستند که الان کلی لژیونر جوان در سطح اروپا داریم. امیدوارم این مشکلات تلنگری برای مدیران باشند تا دیگر در آسیا محکوم نشویم.

اخبار داغ 

مسخره‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال + فیلم نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899087

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان