Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی قبل از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با باین اینکه دشمن تلاش دارد چهره رژیم منحوس طاغوت پهلوی را بزک کند، در واقع آن را کارآمد نشان دهد، می خواهد القا کند که شاه هم کار می کرد، گفت: یکی از تلاش های دشمن در فضای مجازی برای نسل سوم و چهارم این است که شاه را توانمند و خدمتگزار معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن تلاش می کند نظام اسلامی را ناکار آمد نشان دهد و بر این اساس وظیفه داریم، در دهه فجر امسال کارهای انجام گرفته در کشورمان را تبیین کنیم.

خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخیراً در رابطه با جهاد تبیین مطالب زیادی فرمودند و دشمن مدتی است که در دو محور، ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و کارآمد نشان دادن رژیم منحوس پهلوی بوده است،، متذکر شد: با وجود فعالیت های صورت گرفته، کارهای زیادی تا به امروز انجام شده است اما هنوز مشکلات زیادی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: جهاد تبیین یعنی خدمات جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، مردم را امیدوار و حربه دشمن را خنثی می‌کند.

خاتمی افزود: موانع و مشکلات موجود در انقلاب اسلامی ایران مانند جنگ، بایکوت سیاسی، تحریک گروهک‌ها در سایر انقلاب‌های جهان نبوده است.

وی با اشاره به اینکه جناح‌بندی، یکی از آفت‌های بزرگی است که جامعه امروز را تهدید می‌کند که برخی هم با نگرش و رفتارهای خود به این مسئله دامن می‌زنند، ادامه داد: برخی از مسئولان جدید در خصوص اقدامات انجام شده سیمانمایی می کنند که این امر شایسته مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه از فرصت‌هایی که خدا داده است، باید حداکثر استفاده را کرده و به مردم خدمت کنیم. همچنین باید شکرگزار باشیم که خدمت در جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده است، گفت: همه ما فرصت کوتاهی داریم و باید از این فرصت به گونه‌ای استفاده کند که وقتی به گذشته نگاه می‌کند، احساس پشیمانی نکند و افراد باید کار و خدمت را وظیفه بدانند و بدون منت انجام دهند.

خاتمی با بیان اینکه همه مسافر یک کشتی هستیم و خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی بر کشور عزیزمان، ایران سایه افکنده و در راس امور، ولی‌فقیه قرار دارد، افزود: همه مسئولان مانند دانه‌های تسبیح هستند که یکی در اوایل قرار دارد و دیگری در اواخر آن، فرقی نمی‌کند باید خودمان را سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

کد خبر 5411594

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دولت سیزدهم علی خاتمی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد عکس استانها جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است