Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:21:09 GMT

فعالیت پویش پرچم افتخار در آستانه دهه فجر+عکس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۷۹۰

فعالیت پویش پرچم افتخار در آستانه دهه فجر+عکس

پویش پرچم افتخار در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پویش پرچم افتخار KHAMENEI.IR آغاز به کار کرد. رهبر معظم انفلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سال 1359، درباره گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط همه اقشار ملت و «نصب و اهتزاز پرچم» فرمودند: «در دهه‌ فجر بر سَر در هر خانه‌اى پرچم بزنید، پرچم جمهورى اسلامى را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامى مى‌دارد.» 59/11/17

«پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار» عنوان پویش‌ جدید بخش تعامل با مخاطب «همگام» است. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR همگام با ملت ایران برای برگزاری هرچه با شکوه تر ایام دهه فجر 1400 ضمن اعلام پویش #پرچم_افتخار، از مردم ایران بخصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌کند که از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز منتشر کنند.

تصاویر حساب کاربری(پروفایل) پویش پرچم افتخار در ادامه قابل مشاهده است:

افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی در دهه فجر/ فراخوان همایش ملی «امین ولایت» منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب کلیدواژه های بیانات مقام معظم رهبری دهه فجر امام خامنه ای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب کلیدواژه های بیانات مقام معظم رهبری دهه فجر پویش پرچم افتخار انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند