Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:26:46 GMT

ستاره پرسپولیس به سوپرجام هم نمی رسد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۸۰۸

ستاره پرسپولیس به سوپرجام هم نمی رسد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار مقابل سپاهان نیز به عنوان مهاجم در کنار عیسی آل کثیر به کار گرفته شده بود، در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به مهدی ترابی داد.

عالیشاه در زمان خروج تیمش از رختکن و در مسیر اتوبوس، لنگان لنگان حرکت کرد تا این موضوع نگرانی درباره وضعیت او را شکل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان دوم پرسپولیس در زمان خروج از محل میکسدزون و در پاسخ به سوالات پرتعداد اصحاب رسانه در خصوص وضعیتش، پاسخی به آنها نداد و با عذرخواهی محل را ترک کرد.

شاید آن لحظه کسی فکرش را نمی کرد عالیشاه ۴ بازی بعدی تیمش برابر تراکتور تبریز، پدیده مشهد، فجرسپاسی شیراز و فولاد خوزستان را از دست بدهد اما این اتفاق افتاد.

حالا به رغم تلاش فراوان عالیشاه او به دیدار ۱۸ بهمن سوپر جام مقابل فولاد خوزستان نخواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد

دانیال اسماعیلی فر که در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حرکتی حاشیه‌ای اجام داده بود یک جلسه به طور قطعی محروم شد و بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را از دست داد. درواقع برای دانیال محرومیتی مشابه امید نورافکن درنظر گرفته شد.

با این حساب ویرا باید در بازی جام حذفی مقابل نماینده اراک از وجود وحدت هنانوف به جای اسماعیلی فر استفاده کند. بازیکنی که در سال جدید کمتر بازی کرده، اما هر وقت به میدان رفته نسبتا خوب بازی کرده است. پرسپولیس در لیگ برتر به آلومینیوم باخته بود و حالا برای انتقام آن شکست به اراک می‌رود تا در جام حذفی مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد. جالب این که عنوان شده بود جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی