Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی، سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از هفتم بهمن آغاز شد و امروز  پایان یافت که در بخش خوانندگی کارکنان پایور عباس آذریان به مقام نخست دست یافت و محمد چاه حوضی همراه با مجتبی محمدی رفتار به طور مشترک دوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد عدیده افزود: در بخش خوانندگی کارکنان وظیفه هم حسین رضایی اول شد و علی ارجمند مقام دوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش آهنگسازی، مصطفی دولتی و در بخش شعر مسعود خدابنده‌لو مقام نخست را به دست آوردند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی، سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات ۴۰ نفر از تک خوانان سرود پدافند هوایی با هم رقابت کردند که از این تعداد ۱۶ نفر به مرحله نهایی راه یافته بودند.

حجت الاسلام عدیده افزود: این مسابقات با نام" آوای پدافند" به میزبانی پدافند هوایی امام رضا (ع) در شمال شرق کشور برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورود» روسیه منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در منطقه بلگورد رهگیری و منهدم کرده است.

بنابر بیانیه وزارت دفاع روسیه این حادثه هیچ خسارت و تلفات جانی در پی نداشته است.

وزارت دفاع روسیه چهارشنبه گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور پنج پهپاد اوکراینی را بر فراز قلمرو استان‌های «بلگورود» و «تولا» در غرب این کشور سرنگون کرده است.

در این بیانیه اعلام شد که « چهارشنبه شب تلاش‌های رژیم کی‌یف برای انجام حملات تروریستی با استفاده از پهپاد علیه اهدافی در خاک روسیه خنثی شد.»

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی این کشور سه پهپاد اوکراینی را بر فراز استان «بلگورود» و دو پهپاد را بر فراز استان «تولا» منهدم کردند.

کد خبر 6076492

دیگر خبرها

  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • مقام‌ آمریکایی : ایران ۲ پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • مقام‌ آمریکایی: ایران ۲ پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • هشدار مقام بلندپایه نظامی: آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است /پدافند هوایی پاسخ مهلک خواهد داد
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس
  • پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورود» روسیه منهدم شد
  • پایان دومین دوره مسابقات تنیس کاسپین کاپ در ساری