Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به بهره‌برداری از ۴۳۸ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در استان سمنان طی ایام الله دهه فجر گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امنیت و ولایت مهمترین دستاورد انقلاب است، گفت: امروز ایران دارای امنیت پایدار است که این امنیت مدیون ولایت و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند که همیشه در صحنه های مختلف قبل و بعد انقلاب حضور و نقش مهمی را ایفا کرده اند.

هاشمی با بیان اینکه دشمن درصدد کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند، اظهار کرد:  باید به صورت برجسته دستاوردهای انقلاب به مردم رسانده شود و باید افزایش امید آفرینی و آگاهی بخشی صورت گیرد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت مردم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر از ۱۲ بهمن با حضور در گلزار شهدا و با تجدید پیمان با شهیدان و امام شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از ۴۳۸ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در سطح استان گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی تصریح کرد:  در دهه فجر ۷۲ پروژه با اعتبار۲۸۰میلیاردی در سمنان، ۸۷ پروژه با اعتبار۲۰۷میلیاردی در شاهرود،۵۲ پروژه با اعتبار۸۸میلیاردی در دامغان، ۶۵ پروژه با اعتبار۳۴۵میلیاردی در گرمسار، ۴۶ پروژه با اعتبار۶۵میلیاردی در مهدیشهر، ۲۶ پروژه با اعتبار۴۶میلیاردی در سرخه، ۲۴ پروژه با اعتبار۱۵میلیاردی در آرادان و ۴۱ پروژه با اعتبار۸۲میلیاردی در میامی افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

به گفته استاندار سمنان، ۸۴ پروژه توسط بخش خصوصی و شهرداری با اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مقام عالی استان با اشاره به عملیات اجرایی ساخت مسکن در سطح استان اظهار کرد: از ۱۹ شهر استان برای ۱۸ شهر ۴۸۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۳ گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ واحد به صورت سالانه ساخته و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

هاشمی از نام نویسی بیش از ۳۲ هزار سمنانی در طرح جهش مسکن در این استان خبر داد و افزود: ۱۴ هزار متقاضی ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

استاندار سمنان با تاکید بر به کارگیری پیمانکار بومی در عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن گفت: باید از مصالح تولیدی استان نیز در ساخت این واحدها استفاده شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن رتبه اول را کسب کرده است، اظهار کرد: از یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی سهمیه ابلاغی استان یکهزار و ۱۰۰ واحد به بانک ها معرفی شده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه در ۱۹ شهرک صنعتی یکهراز و ۷۲۰ واحد صنعتی وجود دارد، بیان کرد: فقط ۵۶ واحد به صورت ۱۰۰ درصدی فعالیت می کردند و ۱۴۸ واحد نیز راکد شده بودند.

استاندار سمنان تصریح کرد: در این مدت با تشکیل ستاد احیای واحدهای راکد در سطح استان ۲۷ واحد تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند و تا پایان سال نیز ۱۰ واحد دیگر نیز مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۶۵۰نفر با فعال شدن واحدهای راکد شاغل شدند، اظهار کرد: ۶۷۷ نفر نیز با بهره برداری پروژه های دهه فجر نیز مشغول به فعالیت خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به خوش نشینی در روستاها گفت: روستاها به خوش نشینی تبدیل شده و بافت قدیمی روستا بهم ریخته و توجهی به تولید در آنها نمی شود.

هاشمی تاکید کرد: باید در روستاها تولید ثروت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی و.... شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ واحد اقامتگاه های بومگردی در سطح استان سمنان ایجاد شده است، افزود: ۶۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار تصریح کرد: ۸۶۵ اثر ثبت شده میراث استان سمنان نیازمند معرفی به مردم هستند تا گردشگران با حضور در سمنان از این آثار بازدید کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه با ۱۵ سفر استانی ۱۹۱ مصوبه ایجاد شده است، گفت: ۶۲ درصد از این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده و ۳۲ درصد از مصوبات نیز در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار سمنان بهره برداری سطح استان استان سمنان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با حضور منظور و هیات همراه در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  در حاشیه آیین افتتاح این طرح گفت: پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی ادامه داد: ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان جدید صنعتی از جمله تامین برق صنایع جدید و کارگاه های صنعتی و کاهش تلفات برق از مهمترین اهداف ایجاد این پست است.

وی به مشخصات فنی طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت این پست۲ در ۳۰ مگاوات آمپر، دارای ۲ دستگاه فیدر ترانس و دارای ۱۲ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به دیگر اهداف ایجاد این پست اشاره کرد و گفت: تامین برق مطمئن، پایدار و مستقل جهت مصارف صنعتی شهرک صنعتی دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی