Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسین نژاد در جلسه ویدیو کنفرانسی با رئیس جمهور تقاضای تسریع در روند افتتاح بیمارستان صحرایی رازو جرگلان داشت که با این اقدام بخش زیادی از مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان رفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در ارتباط ویدیو کنفرانس با آیت الله رئیسی، رییس جمهور در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواستار تسریع در افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بجنورد در مسیر زائران حرم و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، نیازمند افتتاح سریع تر بیمارستان صحرایی شهر راز و جرگلان هستیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تلاش های بسیاری در حوزه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان انجام شده، افزود: برای کاهش سویه جدید این بیماری و کاهش حجم مراجعان بیمارستان صحرایی با تامین نیروی انسانی می تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۰ نفر مرخص و متاسفانه از ابتدای بیماری کرونا تاکنون دو هزار و ۱۰۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است که خراسان شمالی دارای هشت شهرستان است که راز و جرگلان یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور به  حساب می آید، که براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵، با داشتن بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، از داشتن بیمارستان در این منطقه محروم هستند.

یکی دیگر از مشکلاتی که چرخه درمان بیماران نیازمند به بیمارستان را دشوار می کند، مسیر طولانی و جاده های غیراستانداری است که خود مشکلی بزرگتر به حساب می آید.

این در حالی است که سال هاست خبر احداث بیمارستان در این شهرستان به دغدغه ای برای مردم و اصحاب رسانه تبدیل شده است تا اینکه طی ماه های اخیر با سفر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و تواقفی که صورت گرفت، اقدامات برای ساخت بیمارستانی صحرایی در این شهرستان تحت مدیریت و نظارت ارتش آغاز شد و مراحل ساخت این بیمارستان از ۲۰ آبان ماه سال جاری با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رازو جرگلان کلید خورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا سریلانکا حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس