Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ‏معانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال و ذخیره‌سازی ‏‏90درصد از سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی ساکن در نقاط صعب‌العبور ‏استان در 10 ماهه سال‌جاری خبرداد و اظهار کرد: علیرغم بارش برف در روزهای اخیر‏، برودت هوا و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی 600 روستاهای استان، هیچ مشکلی بابت ‏تامین سوخت روستاییان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاپایان دی ماه بیش از 11 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب‌العبور استان ‏ارسال شده است.

وی با اشاره به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه در ‏خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی از ارسال بیش از 21 میلیون لیتر نفت سفید به ‏روستاهای استان خبرداد و افزود: سوخت روستاهای فوق از خرداد ماه سال‌جاری ارسال و ‏ذخیره‌سازی شده است.‏

 سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از 7 میلیون لیتر نفت سفید بین فروشندگی‌های نفت سفید شهری خبر ‏داد و افزود: این شرکت آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری و قطعی گاز را ‏داشته و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته و تمام فروشندگی‌های نفت سفید شهری ‏و تاسیسات گازمایع در حالت آماده‌باش هستند.‏

معانی با اشاره به فعالیت 263 باب فروشندگی نفت سفید روستایی درسطح ‏استان از وجود بیش از 19 هزار خانوار نفت سفیدسوز فاقد گاز طبیعی در استان خبر داد و ‏اظهار داشت:سهمیه سالیانه این خانوارها بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب ‏شارژ می‌شود.

وی در پایان از تعامل، همکاری و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، ‏شرکت‌های حمل ونقل و مالکین مجاری عرضه و سی‌.ان‌.جی استان که باتوجه به شرایط ‏جوی و بارش برف و برودت هوا درارائه خدمت و سوخت رسانی به شهروندان کردستانی به ‏نحو مطلوب و شایسته ای عمل نمودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت سفید سوخت جایگزین میلیون لیتر نفت سفید فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته نزدیک به ۸۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع شده است.

محمدرضا عابدانی در گفت و گو با ایسنا از تأمین و توزیع بیش از یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی  در استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ خبرداد و اظهار کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۸ درصدی همراه بوده است که معادل ۸۵ میلیون لیتر فرآورده در بخش غیرنیروگاهی بوده است.

عابدانی با اشاره به افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال گذشته در استان خواستار مدیریت مصرف توسط شهروندان شد و افزود: بر اساس قانون، شرکت ملی پخش مکلف به عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی شهروندان است که اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی همچنین از مصرف ۶۴ هزار لیتر فرآورده در بازه زمانی ۲۵ اسفنده ماه سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: شهرستان فردوس با ۱۴ درصد و طبس با ۱۱ درصد رشد مصرف نسبت به سال گذشته به ترتیب بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده اند.

وی مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و عدم ایجاد ترافیک در مجاری عرضه را از مزایای استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی عنوان و اظهار کرد: با هماهنگی و تعامل با فراجا زمان صدور کارت سوخت نیز به یک هفته تا 10 روز کاهش یافته است.

مدیر منطقه خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی می باشد و تلاش همکاران منطقه، سوخت‌رسانی مستمر به مردم شریف استان و مسافرین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت