Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوکا اسکاماکا مهاجم جوان ایتالیایی ساسالو، به دلیل عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشته است، مورد توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی قرار گرفته است. این مهاجم به دور از چشم غول های سری آ نیز نمانده است و رقابتی برای جذب او بین چندین باشگاه شکل گرفته است. با این حال به نظر می رسد که اینتر بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جوزپه ماروتا در حال آماده شدن برای انتقال اسکاماکا از ساسالو است. انتقالی که نیاز به برنامه ریزی دقیق برای پنجره نقل و انتقالاتی در تابستان آتی دارد. اینتر قصد دارد به اسکاماکا حقوق ۲.۵ میلیون یورویی در سال بپردازد، اما بزرگترین مانع برای نراتزوی مبلغ درخواستی ساسالو برای فروش بازیکنش است. ساسالو برای فروش اسکاماکا ۴۰ میلیون یورو می خواهد، اینتر سعی می کند که با قرار داردن آندره آ پینامونتی و لورنزو پیرولا در این معامله، این مبلغ را کاهش دهد. همچنین به نقل از کوریره دلو اسپورت، اینتر به داویده فراتزی نیز علاقه مند است و مدتی است این بازیکن را زیر نظر دارد، سران اینتر ممکن است در همین پنجره برای جذب او اقدام کنند. میلان نیز به اسکاماکا علاقه مند است اما برچسب ۴۰ میلیون یورویی که از ساسالو روی او خورده است، باعث می شود میلان از این رقابت کنار بکشد و این باشگاه حاضر نیست چنین مبلغی را برای او پرداخت کند. گفتنی است فراتزی و اسکاماکا هر ۲ تا سال ۲۰۲۵ با ساسالو قرارداد دارند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

بهنام جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان از شهرک امیریه و هتل پل بوده است که از امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اتوبوس‌های این خط از انتهای خیابان سپهر به میدان نهم دی انتقال پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به این مصوبه، مسافران خیابان آزادی برای عزیمت به هتل پل باید از ایستگاه میدان گل‌ها استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

کد خبر 739770

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • تحقق 100درصدی جوجه ریزی در استان همدان
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد