Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  به نقل از العالم، حماس از مواضع محمد العوادی، بازیکن نوجوان کویتی پس از خودداری از رویارویی با بازیکن صهیونیست در مسابقات تنیس که در امارات برگزار شد، قدردانی کرد. 

پیام حازم قاسم، سخنگوی حماس به این شرح است؛ 

«موضع اصیل عربی در مورد بازیکن محمد العوادی با وجدان ملت منطبق است و در لیست افتخارات ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه این بازیکن کویتی نشان‌دهنده جایگاه ملی اصیل کشور کویت، امیر، دولت و مردم آن در رد هرگونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر آن از ماست.  مواضع رسمی و مردمی کشور کویت، در رد عادی سازی، هر بار بر اصالت ملت و قدمت آن و ناکام ماندن همه توهمات برای زدودن آرمان فلسطین از عمق وجدانش تاکید می‌کند». 

محمد العوادی تنیسور کویتی از رویارویی با بازیکن صهیونیست در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بین‌المللی حرفه ای‌های زیر ۱۴ سال که در دبی برگزار شد، کنار رفت. العوادی به محض اطلاع از رقابت با بازیکن صهیونیست این تصمیم را اتخاذ کرد. 

مردم و به ویژه فعالان کویتی با نصب بنرهایی از تصویر محمد العوادی در خیابان‌های این کشور از این بازیکن نوظهور در رشته تنیس قدردانی کردند. روی این بنرها جمله «قهرمان مچکریم» درج شده است.

بیشتر بخوانید 

نادال به نیمه نهایی تنیس آزاد استرالیا صعود کرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیسور کویتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که باشگاه فولاد سیرجان موفق شد با هدایت بهروز عطایی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران دست پیدا کند. تیم پرستاره‌ای که چند بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت و نهایتاً موفق شد عنوان قهرمانی را هم کسب کند.

از ستاره‌های باشگاه فولاد سیرجان در فصلی که گذشت، سرعتی‎‎‎‎‎‎زن این تیم و زوج سید محمد موسوی یعنی محمد فلاح بود. این بازیکن در همه مسابقات به خصوص بازی فینال فوق العاده عمل کرد و یکی از مهم‌ترین دلایل قهرمانی فولاد سیرجان به شمار می‌آمد.

لیست تیم ملی والیبال ایران امروز اعلام شد که مطابق انتظار نام محمد فلاح نیز در آن مشاهده می‌شد. با این حال این بازیکن خیلی زود از حضور در تیم ملی انصراف داد. او با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود  اعلام کرد که به دلیل مصدومیت و نیاز به مداوا از حضور در اردوی تیم ملی والیبال ایران انصراف داده است. فلاح همچنین تاکید کرد که این انصراف با هماهنگی کادر فنی و فدراسیون والیبال رخ داده است.

دیگر خبرها

  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • سیتسیپاس قهرمان مسابقات تنیس مونته کارلو شد + فیلم
  • تمجید سید حسن خمینی از حمله سپاه به اسرائیل
  • ویدیو/ رالی جذاب و نفس‌گیر بین دو نابغه تنیس روی میز جهان
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • پایان دومین دوره مسابقات تنیس کاسپین کاپ در ساری