Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-18@07:41:59 GMT

دلیل عجیب پسر ۱۸ساله برای قتل پدرش با چکش

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۹۷۱

دلیل عجیب پسر ۱۸ساله برای قتل پدرش با چکش

پسر ۱۸ ساله برای این‌که بتواند راحت با دوستانش بیرون برود، پدرش را در خواب کشت.

به گزارش جنوب نیوز، ۲۸ دی امسال مردی به پلیس۱۱۰ شهرستان رفسنجان استان‌کرمان اطلاع داد که مرد ۴۱ساله همسایه‌شان در روستای روان مهران رفسنجان ‌به قتل رسیده است. ماموران به روستا اعزام‌ شدند و معلوم شد مرد کشاورز را در خانه زخمی یافته‌اند و بعد از انتقالش به بیمارستان فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل او براثر ضربه‌های جسم سخت به سرش  بوده است.

تحقیقات از خانواده مقتول نشان داد که پسر ۱۸ساله خانواده و مقتول در خانه تنها بوده‌اند. پسر جوان به‌عنوان مظنون بازداشت و مدعی شد قبل از قتل پدرش خانه را ترک کرده و نمی‌داند چه کسی او را به قتل رسانده است. این درحالی بود که ماموران دوباره از دیگر اعضای خانواده تحقیق‌کرده و معلوم شد پدر و پسر با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند.  پسرجوان دوباره تحت‌بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد و گفت: پدرم مدام به رفت‌وآمدم

گیر می‌داد و اگر دیر می‌آمدم اعتراض می‌کرد. از این وضعیت خسته شده بودم تا اینکه آن روز تصمیم گرفتم پدرم را به قتل برسانم. پدرم کنار بخاری خوابیده و پتویی هم روی خود انداخته بود. چکشی را که در خانه داشتیم، برداشته و بالای سرش رفتم و ضربه‌هایی در خواب به او زدم. فکر کردم مرده است. چکش را گوشه‌ای انداخته و بیرون رفتم.

سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان استان‌کرمان دراین‌باره گفت: با توجه به اعتراف متهم به قتل پدرش، وی در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: جام جم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم با ترکیب زیر راهی میدان شدند:

نفت و گاز گچساران 
راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی ساسان جعفری‌کیا
سرمربی: پیروز قربانی

شهر راز شیراز
آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروز‌زاده، علی حسامی، رضا بهمئی، محمد کاظمی
سرمربی: ستار زارع

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که میلاد غریبی موفق شد در دقیقه 34 شهر راز را در خانه حریف پیش بیندازد؛ تک گلی که تا پایان مسابقه حفظ شد و سه امتیاز ارزشمند را به حساب شاگردان ستار زارع واریز کرد که باید حواس‌شان به حفظ فاصله از منطقه سقوط باشد.
در نیمه دوم شاگردان پیروز قربانی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما نمایش دفاعی تیم شهر راز بهتر بود و آنها توانستند تا پایان در مقابل حملات تیم میزبان از تک گل خود محافظت کنند.
با این سه امتیاز تیم شهر راز شیراز 33 امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران 36 امتیازی در رتبه هفتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه