Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای تعدادی از شهرهای استان را در ۹ بهمن‌ماه تا ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت هوای شهرهای ذکر شده استان اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده را به شرح زیر اعلام کرد.

اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی غبار صبحگاهی گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۵- درجه سانتی‌گراد

شرق اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۸- درجه سانتی‌گراد

نجف‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۵- درجه سانتی‌گراد

کاشان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲- درجه سانتی‌گراد

سمیرم: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۳ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۸- درجه سانتی‌گراد

اردستان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۴- درجه سانتی‌گراد

خوانسار: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۹- درجه سانتی‌گراد

مبارکه: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۶- درجه سانتی‌گراد

شهرضا: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۵- درجه سانتی‌گراد

دولت‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۵- درجه سانتی‌گراد ‌

کد خبر 551902.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان وضعیت هوای استان اصفهان وضعیت هوای شهرهای اصفهان وضعیت هوای امروز اصفهان بارش باران در استان اصفهان بارش باران و تگرگ در اصفهان بارش باران و برف در اصفهان بارندگی شدید وزش باد و کاهش دما هشدار هواشناسی به کاهش دما ورود سامانه بارشی به اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد درجه سانتی گراد بیشینه دما کمینه دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای مازندران در هفته جاری

به گزارش قدس آنلاین،  هواشناسی پیش بینی کرد که دمای هوا در چند روز آینده در مازندران همچنان افزایشی باشد و به ویژه در روزهای منتهی به آخر هفته جاری نیز میانگین دمای هوای این استان به ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.

جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که با استقرار سامانه پایدار جوی و روند افزایشی دما به ویژه در روزهای منتهی به آخر هفته جاری، میانیگن دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز با چند درجه افزایش در روزهای پنجشنبه و جمعه بین ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان باشد.

میانیگن دمای هوا در مناطق غربی مازندران نیز از ۱۹ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز با چند درجه افزایش در روز منتهی به آخر هفته جاری بین ۲۴ تا ۲۵ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۱ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه افزایش در روز پنجشنبه بین ۱۹ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان باشد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و شب آسمان مازندران ابری و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران طی امروز و فردا صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و از روز چهارشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم پیش‌بینی شده است.

آسمان مازندران در روز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و در روز یکشنبه ‌آینده نیز صاف تا قسمتی ابری و با افزایش نسبی دما همرها خواهد بود.

دادهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که ساری با ثبت دمای ۲۳ و و بلده با ۱۰.۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه، با روز گذشته بیش از یک درجه افزایش نشان می دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز همراه با موج کوتاه و باد ضعیف پیش‌بینی شده است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • افزایش ابر در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین