Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب عزیزی خادم در ماه‌ های اخیر با استفاده از کلید واژه ارزان ترین صعود سعی کرده از این موضوع به عنوان کیفیت مدیریت خود یاد کند

یک خبرگزاری داخلی از رفتار شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در قبال صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، در حالی که شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال چند ماه قبل در برنامه فوتبال برتر تاکید کرده بود دیگر هرگز به موضوع خوبان عالم اشاره نمی‌کند، اما روز گذشته در ورزش و مردم حرف و تعهد خودش به خودش را زیر پا گذاشت و این بار بدون سوالی از سوی مجری برنامه به این ماجرا ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم که طی ۴۸ ساعت گذشته عصبی‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد، در این مدت بار دیگر شیوه قبلی‌اش در ۱۱ ماه اخیر را پی گرفت و با حملات عجیب به رسانه‌ها و منتقدینش این بار مباحث تازه‌ای را مطرح کرد که با دور جدید انتقادات از او همراه شد.

از عضو هیئت رئیسه فدراسیون تا پیشکسوتان و اهالی رسانه این بار در حالی به خادم حمله ور شده‌اند که به نظر می‌رسید موضوع درخشش ملی پوشان باید باعث اجماعی در خانواده فوتبال شود، اما فدراسیون همانند ماه‌های گذشته قدر چنین فرصتی را ندانست و حرف‌های رئیس ناپخته فدراسیون، باعث ایجاد جو تازه منفی در خانواده فوتبال شد.

از این که بگذریم به برخی اظهارات خبرساز عزیزی‌خادم می‌رسیم که در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته و او با موجی از انتقاد روبرو کرده است.

*قسمت جدید؛ عزیزی خادم این بار روبروی کی‌روش و حامیانش!

خادم در حالی از حماسه‌ی! رنکینگ اول آسیا بودن تیم ملی یاد کرده که در گذشته و در زمان کارلوس کی‌روش ماه‌های متمادی چنین اتفاقی رخ داد. این بار او عملکرد تیم ملی را تاریخی و بی سابقه قلمداد می‌کند تا باعث ناراحتی طرفداران فوتبال و به ویژه حامیان کی‌روش شود که دو صعود متوالی او را به جام جهانی به یاد دارند.

در زمان برانکو ایوانکوویچ هم تیم ملی به رتبه زیر ۲۰ رسید و مقتدارنه راهی جام جهانی شد، اما ظاهراً در کتاب عزیزی خادم چنین خاطرات شفاهی یافت نمی‌شود.

راستی آزمایی ادعای جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم در ماه‌های اخیر با استفاده از کلیدواژه ارزانترین صعود سعی کرده از این موضوع به عنوان کیفیت مدیریت خود یاد کند. این در حالی است که اسکوچیچ از اساس مربی منتخب وی نبود و در دوره قبلی انتخاب شده بود. ضمن اینکه قرارداد و رقم مالی قرارداد با وی هم توسط فدراسیون گذشته به امضا رسیده بود. نکته دیگر اینکه خادم در حدود یک سال اخیر حدود ۱۰۰ میلیارد از دولت گرفته که بیشتر آن هم هزینه تیم ملی شده و بنابراین در راستی آزمایی چنین ادعایی هم باید دقت کرد که آیا واقعاً صعود ارزانی در کار بوده است یا نه.

*آقای رئیس تا امروز کجا بودی؟

اگر فرض بگیریم! عزیزی خادم متولد سال ۵۶ است! یعنی او در نخستین صعود ایران به جام جهانی یک ساله بوده! پس حق دارد آن صعود به آرژانتین را به یاد نیاورد، اما صعود به ملبورن را چطور؟

یعنی فقط فرض کنید عزیزی خادم روز بازی ایران و استرالیا رئیس فدراسیون فوتبال بود و در ملبورن حضور داشت. بعید نیست با این شیوه‌ای که از او سراغ داریم یکی، یک سیلی آبدار به ۸۰ میلیون طرفداران تیم ملی می‌زد!

از سوی دیگر شهاب الدین آن روز دیگر یک جوان بالغ بوده و اگر آن روز‌ها را به یاد ندارد دیگر اصلا فوتبالی نیست.

یا صعود تیم برانکو به جام جهانی آلمان در حضور رئیس جمهور وقت و پیروزی مقابل بحرین که به انتقام شکست در منامه انجامید... اگر شهاب الدین آن زمان به جای دکتر دادکان رئیس فدراسیون بود چه بلایی سرمان می‌آورد؟!

اگر او جای علی کفاشیان بود از برد مقابل کره جنوبی و سه پیروزی پیاپی در مسابقات پایانی که منجر به صعود شد چه کتاب‌ها می‌نوشت!

یا اگر جای مهدی تاج بود که تیم ملی در زمان او به عنوان دومین تیم ملی در جهان به روسیه رسیده بود و بهترین نتایج تیم ملی در ادوار جام‌های جهانی رقم خورده که الله و اعلم!

*کم‌اطلاعی عجیب رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم تقریبا هیچ چیزی از گذشته فوتبال ایران نمی‌داند که اگر می‌دانست بعد از صعود ایران به جام جهانی این جمله عجیب را نمی‌گفت که تیم ملی حتی با یک مساوی در مسابقات مقدماتی بحرین جام ملت‌ها را از دست می‌داد.

عجیب است که وی نمی‌داند تیم سوم گروه ایران هم به جام ملت‌ها می‌رسید و تیم چهارم گروه هم هنوز امید دارد به جام ملت‌ها راه یابد. اطلاعات او درباره فوتبال ایران به معنای واقعی کلمه ناقص است که اگر ناقص نبود، هرگز نمی‌گفت ما با کی‌روش چهلم دنیا بودیم و الان بهترین رتبه رنکینگ را داریم. ما بار‌ها و بار‌ها تیم هفدهم تا بیستم رنکینگ فیفا شده‌ایم و با برانکو و کی‌روش هم بار‌ها آقای آسیا و سال‌ها بهترین تیم قاره بودیم.

برخی بر این باورند، چون عزیزی‌خادم فوتبالی نبوده هر اتفاقی رخ می‌دهد را سریع حماسی می‌کند و از آن شعر می‌سازد و به همین دلیل هم در ساعات اخیر تلاش کرده هیچ دعوتی چه تلویزیونی و چه رادیویی را بی‌پاسخ نگذارد تا بتواند به افتخارآفرینی‌های خود در رسانه‌ها ادامه دهد

اخبار داغ 

مسخره‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال + فیلم نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون فوتبال جام جهانی عزیزی خادم تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

طرفداری | رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است:

بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • طعنه بن گویر وزیر تندرو اسرائیل به انفجار‌های اصفهان: «مسخره است»
  • تهاجم خارجی علیه ایران صورت گرفته است؟ | واکنش رسانه آمریکایی
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال