Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، فیلمنامه «مرد بازنده» بر اساس طرحی از حسین حسنی توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمد حسین مهدویان به نگارش درآمده است و برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد. 

کامران حجازی،  تهیه‌کننده «مرد بازنده» درباره برخی خبرهای غیررسمی منتشرشده مبنی‌بر اقتباس داستانی این فیلم از یک پرونده جنایی واقعی  گفت: فیلم برگرفته از هیچ پرونده واقعی‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتمسفر این فیلم متفاوت با آثار پیشین محمدحسین مهدویان است. درباره ژانر اثر، بهتر است منتظر ماند تا فیلم دیده شود و ترجیح می‌دهم قبل از رونمایی فیلم در جشنواره، مخاطب نسبت به آن ذهنیتی نداشته باشد.

حجازی درباره پیش‌بینی خود از ارتباط مخاطبان آثار محمدحسین مهدویان با «مرد بازنده» گفت: به نظرم این دست از مخاطبان این فیلم را هم دوست خواهند داشت. ان‌شاءالله این پروژه نیز در دسته آثاری خواهد بود که مخاطبان جشنواره با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

وی درباره انتظارات از داوری جشنواره چهلم فیلم فجر هم اظهار کرد: داوری یک ماجرای کاملاً سلیقه‌ای است. ترکیب داوران هیچ‌گاه ثابت نیست و نمی‌توان هر دوره را با دوره دیگر مقایسه کرد. امسال نیز باید دید ترکیب داوران چگونه است و با چه سلیقه‌ای آثار را داوری خواهند کرد.

این تهیه‌کننده درباره ترکیب بازیگران «مرد بازنده» و حضور جواد عزتی در نقش یک کاراکتر ۵۶ ساله در این فیلم گفت: جواد عزتی یک بازیگر توانمند و استثنایی است که هر نقشی را می‌تواند به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که تقریباً روزی ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد. این نقش، نقش بسیار پرچالشی هم برای این بازیگر بود. در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی دیگر بازیگران این پروژه هستند.

کد خبر 653463 برچسب‌ها جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران مرد بازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی