Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:09:40 GMT

تست کرونا ۳ مدرسه در تربت جام مثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۱۱۳

تست کرونا ۳ مدرسه در تربت جام مثبت شد

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - به گفته منصوره مکارم در جلسه‌ای که با محوریت امیکرون در مدارس با حضور معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان حراست، کارشناس سلامت آموزش و پرورش، مدیر گروه واحد سلامت و محیط کار و مسئول مدارس برگزار شد مصوب شد کارکنانی که علائم بیماری را دارند نسبت به انجام تست پی.سی.آر در اسرع وقت اقدام و نتیجه رابه مدرسه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی ۱۶ ساعته گفت: تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس توسط نماینده علوم پزشکی در جلسه حضوری مقطع ابتدایی، مکاتبه با مدارس در ارتباط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل نصب تهویه، داشتن ماسک، فاصله گذاری، رعایت بهداشت فردی، تاکید بر تزریق دز سوم کرونا که از جمله نکات جلسه فوق بود، مصوب گردید.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در رابطه با غیر حضوری نمودن آموزش مدارس با توجه به پیک ششم کرونا این موضوع توسط مدیر آموزش و پرورش مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ گردد.

 

انتهای پیام//ز. ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیکرون کرونا دستورالعمل های بهداشتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: رشته‌های پرستاری داخلی، جراحی وپرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده پرستاری و مامایی تربت حیدریه اضافه شد.
حسین ابراهیمی پور افزود:با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه‌های داخلی- جراحی و سلامت جامعه و همچنین پتانسیل‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، شورای آموزش علوم پایۀ پزشکی، بهداشت و تخصصی با تاسیس این دو رشته موافقت کرد.
وی گفت: امیدواریم با تاسیس این رشته‌ها، شاهد تربیت پرستاران متخصص وکارآمد در این زمینه‌ها باشیم وبتوانیم خدمات تخصصی‌تر وبا کیفیت تری در  شهرستان به مردم ارائه دهیم. 
وی با اشاره به اینکه تاسیس این دو رشته جدید گام مهم در جهت ارتقا سطح آموزش پرستاری در دانشگاه ومنطقه خواهد بود افزود: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار دانشجو در ۱۸ رشته در چهار دانشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه