Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به بهانه برگزاری بازی های المپیک زمستانی در چین، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک سفری به این کشور خواهند داشت.

این سفر یکشنبه هفته آینده (۱۷ دی ماه) انجام می شود و به مدت سه روز (تا ۱۹ دی ماه) ادامه خواهد داشت.

هنوز برنامه دقیق سجادی و صالحی امیری برای سفر به چین و اقامت سه روزه در پکن نهایی نشده اما به طور دیدار با «توماس باخ» رئیس کمیته بین المللی المپیک یکی از دیدارهای پیش بینی شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا محور دیدار مقامات ورزش ایران با توماس باخ مربوط به مسائل و چالش های روز ورزش کشور می شود. بر این اساس پیگیری پرونده جودو و همچنین بررسی شرایط دوچرخه سواری و ژیمناستیک از محورهای مورد بحث در دیدار آتی مدیران ورزش کشور با رئیس کمیته بین المللی المپیک خواهد بود.

کد خبر 5411635

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان رئیس کمیته ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک سید رضا صالحی امیری حمید سجادی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی مهدی طارمی سردار آزمون هندبال ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال زنان ایران جام جهانی 2022 قطر رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم

احمدی گفت: در جریان دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزیر صمت، از چهار طرح صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در سفر ۲ روزه علی آبادی وزیر صمت چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می شود.

وی با تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان سمنان تصریح کرد: وزیر صمت در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حضور در شهرستان گرمسار ۲ واحد تولیدی زرین بافت مهربان و پاسارگاد صنعت باطری را افتتاح می کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار و نشست با کارآفرینان ، تولید کنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر صمت در سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران