Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران پالمیراس به بازیکن جوان خود اجازه دادند با باشگاه های خواهانش مذاکره کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اندریک فلیپه، مهاجم جوان باشگاه پالمیراس در حالی که تنها ۱۵ سال دارد مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و بارسلونا و رئال مادرید هر دو به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر جلسه ای در باشگاه پالمیراس بین مدیران این تیم و مدیر برنامه های فلیپه برگزار شد تا در مورد آینده این بازیکن تصمیم گرفته شود و در این جلسه طرفین به توافق رسیدند که اندریک فلیپه اجازه مذاکره با تیم های اروپایی خواهانش را داشته باشد.

گفته می شود بند فسخ قرارداد این بازیکن در حدود ۱۱۰ میلیون ریاز برزیل معادل حدود ۱۸ میلیون یورو است. باشگاه پالمیراس قول داده است که در مسیر جدایی اندریک سنگ اندازی نکند و نهایت همکاری را داشته باشد و شایعاتی در مورد بند فسخ ۱۰۰ میلیونی همگی تکذیب شده اند. با این وجود هر باشگاهی موفق به جذب این بازیکن شود، باید توافقاتی نیز با باشگاه پالمیراس داشته باشد چون طبق قوانین فیفا، اندریک نمی تواند تا ۱۸ سالگی برزیل را ترک کند و به اروپا بیاید و باید فوتبالش را در همان برزیل ادامه دهد.

احتمال دیگر در مورد این بازیکن این است که یک باشگاه برزیلی بند فسخ او را پرداخت کند و بعدها فلیپه را به یک تیم اروپایی بفروشد. این کاری است که بارسلونا هنگام جذب وینیسیوس برای انجامش تلاش کرد اما موفق نشد. با این حال بعید است چنین اتفاقی برای اندریک بیافتد چون این بازیکن و خانواده اش به شدت به باشگاه پالمیراس و کاری که این باشگاه برای فلیپه کرده است علاقه دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پالمیراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد: در ۴ ماه گذشته، بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلاء به تب دنگی جان باخته اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت برزیل، در این مدت سه میلیون و ۳۵۰ هزار مورد مشکوک به تب دنگی در سراسر این کشور گزارش شده است.

هم اکنون نرخ ابتلاء به بیماری تب دنگی در برزیل هزار و ۷۴۱ مورد به ازای هر صد هزار نفر است.

میزان مرگ و میر ناشی از ابتلاء به این بیماری هم ۳۵ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. دولت برزیل از مردم درخواست کرده به برنامه ملی واکسیناسیون این بیماری بپیوندند.

تب دنگی یک بیماری ویروسی است که از نیش پشه به انسان منتقل می‌شود. از جمله علائم ابتلاء به این ویروس می‌توان به تب، سردرد شدید، خستگی، حالت تهوع و استفراغ و دردهای عضلانی اشاره کرد. کشورهای آمریکای لاتین از جمله پرو با شیوع این بیماری درگیر هستند.

کد خبر 6084631

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • سبز شدن تیر چراغ برق وسط جاده/ عکس
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت