Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ولی اله حیاتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا  گفت: همچنان ارائه کارت واکسیناسیون و انجام آزمایش پی سی آر الزامی است و مسافران عراقی که نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت شود، باید به کشور خود باز گردند.

او می‌گوید:  افراد ایرانی که نتیجه آزمایش کرونا آن‌ها مثبت شود، به مراکز قرنطینه فعال در خرمشهر و بستان منتقل می‌شوند و تحت نظارت بهداشت و درمان قرار می‌گیرند و پس از بهبودی کامل می‌توانند به شهر‌های خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: در خصوص  فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها تابع ستاد ملی کرونا هستیم و تا اطلاع ثانوی آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و در صورتیکه دستوری در این زمینه ابلاغ شود، از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت:  با توجه به شیوع سویه جدید اُمیکرون در خوزستان، اما شاهد کاهش استفاده از ماسک از سوی مردم و کارمندان و دستگاه‌های خدمات رسان هستیم.

این مقام مسئول روند مراجعه مردم و افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا و به خصوص دُز سوم را کاهشی اعلام کرد.

او می‌گوید: خطر ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن همچنان وجود دارد، بنابراین شهروندان خواهشمندیم رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن را جدی بگیرند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

حیاتی با اشاره به آغاز خیز ششم کرونا و افزایش موارد ابتلا به این بیماری گفت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از این خیز کرونا عبور کنیم.

بنابر اعلام جدیدترین رنگبندی کرونایی، ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز قرنطینه کرونا ویروس پایانه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است