Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، " جمال معتمدی زاده " در حاشیه بازدید از برق رسانی روستای " چِرو " در شهرستان چُرام به رسانه ها گفت: پروژه هایی که در دهه فجر امسال در حوزه برق افتتاح و کلنگ زنی می شود در ۲ بخش خواهد بود که بخش اول مربوط به پروژه هایی با عنوان عمرانی و بخش دوم مربوط به پروژه هایی با عنوان برق رسانی روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از واگذاری یک هزار نیروگاه خورشیدی ویژه خانوارهای عشایری با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان هم خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این پروژه ها، تلاش خواهیم کرد که این پنل ها بزودی در اختیار عشایر استان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین عناوین پروژه ها شامل برق رسانی روستایی، احداث، اصلاح، بهینه سازی، کاهش تلفات نرخ انرژی و روشنایی معابر است که تحول زیرساختی مناسبی در صنعت برق استان بهمراه خواهد داشت.
معتمدی زاده، تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از ۲۷۵ هزار مشترک عنوان و تصریح کرد: از این تعداد مشترک حدود ۲۱۰ هزار مشترک در شهرها و ۶۰ هزار مشترک در روستاها سکونت دارند.

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه برق رسانی برق رسانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری

دریافت 48 MB

سید علی احمد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته استان در وضعیت قرمز هواشناسی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در برخی مناطق ۱۸٠ تا ۲٠٠ میلیمتر بارش ثبت شد.

کد خبر 6062340

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری