Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:59:57 GMT

بیستمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۲۴۸

بیستمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن قلم ایران با اعلام آغاز به کار بیستمین دوره جشنواره قلم زرین، از اهالی فرهنگ و دست اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۰ در زمینه‌های مجموعه داستان و رمان بزرگسال، مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان، پژوهش و نقد ادبی را به دفتر جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

بنابراین نویسندگان و ناشران حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه جاری فرصت دارند ۲ نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۰ چاپ و منتشر شده است به دفتر جشنواره به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کدپستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیر ماه سال آتی همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انجمن قلم ایران داستان رمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)

پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با مشارکت دبیرخانه ادبیات دینی کودک و نوجوان در این دوره از جشنواره قرار است فعالیت‌ها و برنامه‌هایی با حضور شاعران کودک و نوجوان برگزار کند که مهم‌ترین آن‌ها عرض ارادت این شاعران به ساحت مقدس امام رضا (ع) است که «سلام امام مهربان» نام دارد.

محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم، نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی «امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام)» و «آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها)» و نکوداشت محمد کاظم مزینانی، شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

رویداد «سلام امام مهربان» چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) ساعت ۱۷ تا ۲۰ در شهر قم به نشانی خیابان شهدا، ساختمان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، سالن سینما اشراق برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد