Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیحون بایرامف وزیر امور خارجه جمهوری‌ آذربایجان درباره گفت‌وگوی اخیرش با حسین‌ امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان درباره روابط دوجانبه تهران-باکو، در صفحه توییترش نوشت: "در گفت‌وگویی تلفنی با حسین امیر عبداللهیان همکارم از ایران، درباره دستور کار همکاری دوجانبه گفت‌وگو کردیم و با قدردانی از [رخ‌دادهایی همچون] سفرهای متقابل مقامات دو کشور که اخیرا انجام شد، بر توسعه روابط تاکید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وزرای امور خارجه ایران و جمهوری‌ آذربایجان روز گذشته گفت‌وگویی تلفنی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه داشتند.

امیر عبداللهیان در این گفت‌وگو با اشاره به توافقات و پروژه‌های عمرانی مشترک میان دو کشور، همچنین سایر موافقتنامه‌های همکاری میان دو کشور، ضرورت پیگیری برای عملیاتی شدن هر چه زودتر این توافقات را خاطرنشان کرد.

310 310

کد خبر 1597539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان حسین امیرعبداللهیان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه