Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا و نارنجی شدن وضعیت شهرستان و شدت بالای انتقال امکرون، همه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله استفاده از ماسک با جدیت اهتمام ورزند و از حضور در تجمع‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه افزود: پیرامون ضرورت تزریق واکسن کرونا به خصوص دز سوم واکسن تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده شود و همکاری لازم در این زمینه انجام شود.

وی گفت: همه ادارات شهرستان گناوه لیست وضعیت تزریق واکسن کرونا کارکنان خود بویژه دز سوم را تهیه و به ستاد کرونا شهرستان ارائه دهند.

صفری اضافه کرد: در صورت اتخاذ تصمیم جدید ستاد ملی کرونا درباره اعمال محدودیت‌ها، این دستورالعمل‌های اعلام و در این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

تشکیل منظم جلسات ستاد مقابله با کرونا

وی یادآور شد: جلسات ستاد مقابله با کرونا شهرستان به طور منظم و هفتگی برگزار شود تا روند کارها به طور دقیق نظارت و بررسی شود.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در بانک‌ها و ادارات و دستگاه‌ها و نهادها برای کارمندان و مراجعه کنندگان در سطح شهرستان ضروری است و باید به نحو دقیق انجام شود و در این مورد اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

فرماندار گناوه گفت: دستفروشی‌ها و مغازه داران مجتمع تجاری و میوه و تره بار شهرستان گناوه ملزم به تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک هستند و باید دستورالعمل‌های وضعیت نارنجی رعایت شود.

اعمال محدودیت فعالیت‌های فرهنگی هنری

وی گفت: همه فعالیت‌ها از قبیل نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی هنری و همایش‌های بزرگ طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، تا قبل از دهه مبارک فجر اعمال محدودیت و تعطیل می‌شوند و با توجه به شرایط روزهای آینده، تصمیم گیری جدیدی اتخاذ خواهد شد.

وی گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در بازار، ترددهای افراد غیر بومی، کارگران تخلیه و بارگیری کالا در گمرک و اداره بندر و دریا نوری و ورود و خروج شناورهای تجاری در شهرستان گناوه با توجه به شدت و سرعت انتقال شیوع امیکرون، ضروری است و در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد.

وی گفت: گزارش روزانه وضعیت کرونایی شهرستان به فرمانداری ارائه شود تا تصمیم گیری های لازم به موقع اتخاذ شود.

کد خبر 5411609

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک اردبیل ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه اعمال محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس

حیدر محمدی، درباره وضعیت ذخایر سرم در کشور گفت: میزان ذخایر سرم در کشور بسیار خوب است به نحوی که حداقل ۳ ماه موجودی پایدار داریم. امیدواریم که بتوانیم میزان ذخایر سرم را افزایش دهیم؛ اگر میزان ذخایر سرم به میزان ۴ تا ۶ ماه برسد، واردات سرم متوقف می‌شود.

وی گفت: سیاست سازمان غذا و دارو در حوزه سرم، سیاست ذخیره استراتژیک است.

وی درباره تولید واکسن روتاویروس در کشور نیز اظهار کرد: یکی از تولیدکننده‌های واکسن توانسته است مراحل تولید اولیه واکسن روتاویروس را سپری کند و در حال انجام مطالعات بالینی است. اگر این شرکت بتواند مطالعات بالینی را با موفقیت سپری کند به عنوان نخستین تولیدکننده واکسن روتاویروس معرفی می‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه یک شرکت دیگر نیز در زمینه تولید واکسن روتاویروس فعالیت می‌کند، افزود: یک شرکت دیگر نیز در حوزه تولید واکسن روتاویروس وارد شده و در حال تولید این واکسن است. اگر تولید واکسن روتاویروس با موفقیت انجام شود، واکسیناسیون را به تولید داخلی معطوف می‌کنیم.

محمدی درباره وضعیت تولید فاکتور ۸ در کشور نیز گفت: وضعیت تولید فاکتور ۸ در کشور خوب است. میزان ذخایر فاکتور در کشور به نحوی است که تا پایان سال پاسخگوی نیاز بیماران است. قسمت نوترکیب داروی فاکتور ۸ داخلی و بخش پلاسمایی این دارو از طریق واردات تامین می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم