Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو سواری حامل بیش از ۳۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهربا بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است اظهار داشت: رصد و پایش محورها و نقاط مختلف ساحلی در برخورد با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی محموله کالا قاچاق تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان دیلم با بهره‌گیری از تمامی امکانات موجود، اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای خاکی در خروجی این شهرستان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در 24 ساعت گذشته، در یک عملیات منسجم و هماهنگ، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای خاکی و خروجی شهرستان 10 دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

سوسنی از کشف انواع کالاهای خارجی بودن مدارک گمرکی از این خودروها خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار قابل توجهی انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم الکترونیکی، دوربین عکاسی، آرایشی، بهداشتی، پارچه و پوشاک که فاقد هر گونه مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به دستگیری 10 نفر و معرفی آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های مکشوفه قاچاق جمعاً 31 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

78 هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران کشف شدباند قاچاق موادمخدر در آب‌های خلیج فارس منهدم شد760 دستگاه اکسیژن ساز قاچاق در ری کشف شد

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، تمام نقاط استان بوشهر برای فعالیت در حوزه قاچاق کالا ناامن است چراکه قاچاقچیان در کوتاه‌ترین زمان در تور نیروی انتظامی گرفتار می‌شوند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی از ورود یک محموله سلاح جنگی غیرمجاز به داخل استان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران سازمان اطلاعات با همکاری عوامل انتظامی شهرستان سلسله ضمن حضور در محورهای مواصلاتی خودرو حامل سلاح قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح توقیف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه از خودرو توقیف شده تعداد ۴۵ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۹۰ تیغه خشاب کشف شده است، تصریح کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر که با بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد دارای ۶ فقره سوابق متعدد کیفری است به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6064601

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • کشف گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس