Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان قربانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع سویه جدید اُمیکرون و سرعت زیاد انتقال این بیماری، اما شاهد تاخیر ساکنان جنوب غرب خوزستان برای تزریق نوبت سوم واکسن کووید-۱۹ هستیم.

وی جمعیت هدف تزریق دُز سوم واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان را ۴۲۲ هزار و ۶۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه از این تعداد تاکنون ۵۸ هزار و ۹۱۳ نفر یعنی ۱۴ درصد افراد برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲ هزار و ۸۲۳ نفر از جمعیت روستایی و ۳۷ هزار و ۹۵۶ نفر جمعیت شهری آبادان اقدام به تزریق دُز سوم واکسن کرده‌اند.

قربانی بیان کرد: ۲ هزار و ۶۵ نفر از گروه هدف روستایی و ۱۳ هزار و ۲۲ نفر جمعیت شهری خرمشهر دُز سوم واکسن را تزریق کردند، ضمن اینکه یکهزار و ۳۱۵ نفر از روستاییان شادگان و یکهزار و ۵۳۲ نفر گروه هدف جمعیت شهری در این شهرستان نیز برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کرده‌اند.

وی افزود: موجودی واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا و پاستوکووک پلاس در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مطلوب است و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

وی ادامه داد:همچنان از شهروندان خواهشمندیم در اسرع وقت با مراجعه به خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های و مراکز تجمیعی واکسیناسیون، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

برچسب‌ها واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان تزریق د ز سوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی