Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه به استان، اظهار داشت: فعالیت این سامانه سراسر استان را در برمی گیرد و بارش برف را در مناطق مرتفع و سردسیر انتظار داریم.

وی ادامه داد: وزش باد شدید موقتی و احتمال کولاک برف در مناطق مستعد غرب و جنوب اصفهان تا شامگاه سه‌شنبه ۱۲ بهمن پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها و احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف گیر در این مدت وجود دارد.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5411673

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک اداره کل هواشناسی اصفهان مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد اردبیل درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارشهای رگباری در راه لرستان