Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، نخستین دوره مسابقات هندبال کشوری روستایی و عشایری با حضور هشت تیم از سراسر کشور به میزبانی روستای مُغان شاهرود آغاز شد. تیم‌های تهران، ورامین، یزد، ایلام، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار هشت تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند همچنین تیم‌های رشت و کرمان از شرکت در این رقابت‌ها انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با عنوان جام توران برای نخستین بار در ایران از سوی کمیته هندبال روستایی و عشایری فدراسیون هندبال و با همکاری هیأت هندبال شهرستان شاهرود برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه با هم رقابت می‌کنند.

در گروه A تیم‌های شاهرود، دامغان، تهران و ایلام حضور دارند و در گروه B هم سمنان، گرمسار، ورامین و یزد با هم به رقابت می‌پردازند تمامی این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

امروز صبح و بعد از ظهر هر تیم ۲ دیدار برگزار می‌کند و فردا نیز یک دیدار در صبح انجام شده است.

کد خبر 5411668

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان هندبال عشایر شاهرود مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد اردبیل رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان روز به شرح ذیل انجام می‌شود.

شاهرود
شهرک البرز، بلوار‌های آیت الله بهجت و شیخ فضل الله نوری شهرستان شاهرود ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر

دیگر خبرها

  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت
  • یک فوتی در واژگونی پژو پارس در محور شاهرود - دامغان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود
  • شیراز، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد