Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:17:14 GMT

با گل‌محمدی کاملا در ارتباطم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۴۰۵

با گل‌محمدی کاملا در ارتباطم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش درباره ادامه غیبت یحیی گل محمدی در تمرینات این تیم گفت: برخلاف جوسازی‌ها و مطالب منتشرشده، با آقای گل‌محمدی در ارتباطم و از او درخواست کردم تا از تصمیمش منصرف شود و به تمرینات برگردد. در تلاش هستیم مشکلاتی که تیم با آن روبه‌رو است را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مسائل و مشکلات برجای مانده از گذشته بسیار بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: خواسته‌هایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان مطرح می‌شود بر حق است. بدعهدی‌های گذشته باعث دلخوری و ناراحتی شده و مشکلات برجای مانده، وضعیت کنونی را به وجود آورده و تمام مجموعه پرسپولیس را تحت تأثیر قرار داده است.

درویش گفت: طی چند روز آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود. همچنین برای زمین تمرین با چند مجموعه صحبت شده است که یکی از آنها در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: قبل از این گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه‌ی گل محمدی است. می‌خواهیم او را برگردانیم و با اقداماتی که صورت می‌گیرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

درویش افزود: با تمام مشکلات و کمبودهایی که وجود داشته است این تیم را گل‌محمدی ساخته و پرداخته کرده است و بهتر از هرکسی با آن آشنایی دارد. قطعا بیش از هر کسی هم می‌خواهد حاصل تلاش‌های خود و همکارانش را ببیند. در همین راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد، البته برای این که مانند گذشته‌ها وعده بیهوده ندهیم باید بگوییم انبوه مشکلات و کمبودها را نمی‌شود در یک زمان کم مرتفع کرد ولی امیدواریم به یاری خدا شرایط حداقلی را فراهم بیاوریم تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند، مسیر قهرمانی را ادامه بدهند.

کد خبر 5411675

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی مهدی طارمی سردار آزمون هندبال ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال زنان ایران حمید سجادی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی