Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان باشگاه پالمیراس مجوز مذاکره با تیم های خواهانش را دریافت کرد.

سران پالمیراس به بازیکن جوان خود اجازه دادند با باشگاه های خواهانش مذاکره کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اندریک فلیپه، مهاجم جوان باشگاه پالمیراس در حالی که تنها 15 سال دارد مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و بارسلونا و رئال مادرید هر دو به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر جلسه ای در باشگاه پالمیراس بین مدیران این تیم و مدیر برنامه های فلیپه برگزار شد تا در مورد آینده این بازیکن تصمیم گرفته شود و در این جلسه طرفین به توافق رسیدند که اندریک فلیپه اجازه مذاکره با تیم های اروپایی خواهانش را داشته باشد.

گفته می شود بند فسخ قرارداد این بازیکن در حدود 110 میلیون ریاز برزیل معادل حدود 18 میلیون یورو است. باشگاه پالمیراس قول داده است که در مسیر جدایی اندریک سنگ اندازی نکند و نهایت همکاری را داشته باشد و شایعاتی در مورد بند فسخ 100 میلیونی همگی تکذیب شده اند. با این وجود هر باشگاهی موفق به جذب این بازیکن شود، باید توافقاتی نیز با باشگاه پالمیراس داشته باشد چون طبق قوانین فیفا، اندریک نمی تواند تا 18 سالگی برزیل را ترک کند و به اروپا بیاید و باید فوتبالش را در همان برزیل ادامه دهد.

احتمال دیگر در مورد این بازیکن این است که یک باشگاه برزیلی بند فسخ او را پرداخت کند و بعدها فلیپه را به یک تیم اروپایی بفروشد. این کاری است که بارسلونا هنگام جذب وینیسیوس برای انجامش تلاش کرد اما موفق نشد. با این حال بعید است چنین اتفاقی برای اندریک بیافتد چون این بازیکن و خانواده اش به شدت به باشگاه پالمیراس و کاری که این باشگاه برای فلیپه کرده است علاقه دارند.

 

اخبار داغ 

مسخره‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال + فیلم نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پالمیراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • چراغ دریایی
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!