Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز شنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان ملایر اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح و پروژه عمرانی زمینه اشتغال برای ۹۲۳ نفر ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه چهل و چهارمین سالگرد افتخارآفرین پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، بخشداران و دهیاران باید تمام قد برای هر چه پررنگ‌تر برگزار شدن مراسم‌های دهه فجر پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: این شهرستان هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و بر این اساس تمامی مراسم‌ها و آیین‌های گرامیداشت ایام دهه فجر باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

فارسی با تاکید بر آذین‌بندی و فضاسازی سطح شهرها و روستاها و ادارات گفت: مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، باید دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی را ببیند و تفاوت پیروزی انقلاب و کسب این دستاوردها با قبل انقلاب را شاهد باشند.

وی تصریح کرد: مدیران موظف هستند نسبت به اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات انجام شده در دستگاه‌های اجرایی مربوطه خود اقدام و مردم را در جریان این خدمات قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: تمثال ۱۲ شهید انقلاب شهرستان ملایر در سطح شهر نصب و در ایام دهه فجر نسبت به شناساندن شهدای انقلاب اقدام شود.

وی تاکید کرد: مراسم‌ ۲۱ بهمن‌ماه مصادف با روز ملی شهرستان ملایر با محوریت بزرگداشت مرحوم "آیت‌الله میرشاهولد"، باشکوه‌تر از سال‌های قبل در سطح شهرستان برگزار شود.

فارسی ادامه داد: تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ ایام مبارک دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود و مساجد سطح شهر همزمان با شب پیروزی انقلاب، بانگ الله اکبر پخش کنند.

«آیت الله میرشاهولد» پرچمدار جهاد تبیین در ملایر بود

امام جمعه ملایر نیز دهه مبارک فجر را نشان از حضور مردم همیشه در صحنه و مدیریت بحران به رهبری امام خمینی(ره) و پیروانش دانست و گفت: با بصیرتی که مردم نسبت به امام خمینی(ره) و اعتمادی که به رهبری داشتند، پای کار آمدند و با شکست حکومت نظامی، همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» اظهار داشت: مردم در این ایام هر کدام دژ مستحکمی شدند و با وجود اینکه شهید دادند، اما صحنه را خالی نکردند.

وی با بیان اینکه مردم توسط حاکمیت پهلوی در اوج گرفتاری و ذلت قرار گرفته بودند، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، چهره نورانی جمهوری اسلامی برای ملت نمایان شد و کارنامه درخشان چندین ساله این نظام و انقلاب را در دست گرفته‌اند و تداوم می‌بخشند.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: آیت الله میرشاهولد افق و قله مبارزات انقلابی مردم ملایر را در دست گرفت و پرچمدار جهاد تبیین در این شهرستان بود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه در روز ۲۱ بهمن مصادف با روز ملی ملایر، باید این شهرستان را به خوبی معرفی کنیم، بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، هر شهروند و مدیری باید پرچم جمهوری اسلامی را بر سر در منازل و اداره خود نصب کنند.

به گفته وی دهه فجر را باید دهه جهاد تبیین بنامیم و خود را موظف کنیم واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام را برای مردم و نسل جوان امروز بازگو و تبیین کنیم.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح ملایر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح ملایر پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح ملایر دهه فجر انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب برگزار شود دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود

ایسنا/زنجان امام‌جمعه صائین‌قلعه گفت: یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: جهش تولید از موضوعاتی است که همه ساله در نام‌گذاری سال‌ها مورد توجه مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه است، مسئولان قوای سه‌گانه باید با وحدت و همدلی تلاش کنند اهداف عالی آن را محقق سازند.

امام‌جمعه صائین‌قلعه با توضیح اینکه مردم ما همواره نقش بی‌بدیلی در صحنه‌های مختلف انقلاب ایفا کرده‌اند، متذکر شد: انقلاب اسلامی با وجود همین مردم به پیروزی رسید و اگر حضور مردم نبود قطعاً در ۸ سال دفاع مقدس سرنوشت دیگری رقم می‌خورد.

وی با توضیح اینکه مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: این حضور مردم است که از نظر سیاسی اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را قوی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود