Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:43:02 GMT

پروژه فضایی تام کروز محدود به فضا نیست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۴۹۲

پروژه فضایی تام کروز محدود به فضا نیست

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، تام کروز، ستاره مشهور هالیوودی، پس از آن که انواع حرکات نمایشی مرگبار را در زمین امتحان کرد حالا به سراغ بازیگری در فضا رفته است. اگرچه هنوز چیز زیادی درباره این پروژه میان‌ستاره‌ای منتشر نشده، اما پایگاه اطلاع رسانی ورایتی به تازگی در مطلبی جزئیات جدیدی را درباره این پروژه رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا کمپانی یونیورسال با وجود تاخیراتی که در برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت این فیلم اتفاق افتاد، همچنان در نظر دارد سال آینده میلادی آن را جلوی دوربین ببرد.

این گزارش همچنین افشا کرد که تنها بخشی از پروژه فضایی تام کروز در ایستگاه بین‌المللی فضایی فیلمبرداری خواهد شد و بیشتر فیلم در زمین ضبط می‌شود.

براساس این گزارش، فیلم تام کروز با وجود فیلمبرداری در فضا یک فیلم علمی-تخیلی نیست و داستانی اکشن و ماجراجویانه دارد.

اواسط اردیبهشت ۹۹ خبری منتشر شد مبنی بر آن که کروز و ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، در مراحل اولیه همکاری با ناسا برای ساخت اولین فیلم تاریخ در فضا هستند. استودیو فیلمسازی یونیورسال نیز دو ماه بعد از حمایت ۲۰۰ میلیون دلاری خود از پروژه سینمایی کروز در فضا خبر داد.  

قرار بود سفر فضایی کروز و لیمان اکتبر سال ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) و با استفاده از فضاپیمای سرنشین دار کرو دراگون اسپیس‌ایکس انجام شود اما این اتفاق نیفتاد و روسیه با فیلم چالش در ساخت اولین فیلم سینمایی در فضا، گوی سبقت را از کروز ربود.

برچسب‌ها هالیوود شخصیت‌های هنری خارجی فضا تولید فیلم ایستگاه بین المللی فضایی سینمای جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فضا هالیوود فضا تولید فیلم ایستگاه بین المللی فضایی سینمای جهان تام کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • دستگاه بلوک زنی
  • ۵ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران