Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، با هماهنگی مقام قضایی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و تیم های گشت و نظارت سازمان نظام پزشکی استان، ۷ مرکز پزشکی غیرمجاز را در شهر بندرعباس شناسایی و پلمب کردند.

مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: این مراکز غیرمجاز با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و با به کارگیری افراد غیرمتخصص و فاقد مدرک پزشکی، اقدام به عمل‌های خطرناک زیبایی در مکان های غیر استاندارد می کردند و دارای تخلفات و سوء استفاده های متعدد بوده اند، که پس از شناسایی با حضور مأموران در محل، ضمن پلمب اماکن مذکور، تعدادی از عوامل و گردانندگان این مراکز غیرمجاز نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به دلیل دخالت در امور پزشکی و عدم اخذ پروانه برای فعالیت و همچنین با توجه به استفاده از افراد فاقد مدرک پزشکی که جرم محسوب می شود، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در حال رسیدگی می باشد.

این مقام قضایی در ادامه از پزشکان نیز خواست، اجازه ندهند که از مدارکشان در مراکز غیرمجاز استفاده بشود و همچنین هشدار داد با توجه به مخاطرات و عواقب سوء چنین اقداماتی برای سلامت و بهداشت عمومی، در صورت مشاهده مواردی از این دست با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: ضرورت دارد شهروندان مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده‌شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان به خطر نیندازند و برای دریافت خدمات پزشکی، الزاماً به مراکز دارای مجوز قانونی مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و درمانی، مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی یا دستگاه های نظارتی وابسته به وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی گزارش نمایند.

انتهای پیام / 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از بیست و نهم اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال،  ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به این مراکز مراجعه کردند.

دکتر عباس رضاییان زاده افزود: خدماتی که به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیــناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها است.

وی اعلام کرد: این خدمات در ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت به شهروندان و مسافران ارائه می شود. 

دکتر رضاییان زاده با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت، گفت: این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین، ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی