Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، در پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­ های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

در ادامه این پیام آمده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کوکب تقوی» مادر گرامی شهیدان معزز «جمال، عادل و خالد الحداد» را به شما خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان خراسان رضوی تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیام خود تصریح کرده است: بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.
قاضی زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرده است که اینجانب ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.
مرحوم دکتر پرویز داوودی انسانی فرهیخته، مومن و دارای فضائل اخلاقی و از اعضا و همکاران فعال مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند که در طول زندگی خود منشاء خدمات فراوان از جمله آثار تحقیقاتی ارزشمند بوده اند.
اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ، همکاران و دوستان و علاقه مندان، بویژه خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال ضمن درخواست رحمت و مغفرت الهی، صبر وبردباری بازماندگان را مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی