Web Analytics Made Easy - Statcounter

 از صبح امروز که ماگومد اوزدویف بازیکن زنیت در صفحه اینستاگرامش از مهاجم ایرانی این خداحافظی کرد، شایعات در این باره شکل گرفت. اگرچه ابتدا تصور می‌شد این خداحافظی یک وداع موقتی باشد چرا که تیم به اردوی پرتغال رفته و سردار به واسطه کرونا در دبی باقی مانده است.

اما از گمانه‌زنی‌های رسانه‌های روسی اینطور برمی‌آید که سردار آزمون در آستانه جدایی قطعی از باشگاهی است که حدود سه سال در آنجا بوده و بهترین رکوردها را در آن به ثبت رسانده و به واسطه همین عملکرد درخشان، به بایرلورکوزن منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم این است که زنیت سن پترزبورگ بابت از دست دادن سردار آزمون بسیار ناخوشایند است، به خصوص که او بدون تمدید قرارداد با آبی پوشان روس در نهایت با اتمام قراردادش و با قیمت صفر به لورکوزن منتقل شده است. چیزی که خشم رییس باشگاه را که انتظار داشت ستاره ایرانی تیمش را با قیمتی بالا در فصل نقل و انتقالات به فروش برساند، باعث شد و از آن روز به بعد واکنش‌های این باشگاه به آزمون منفی و انتقام جویانه به نظر آمده است که آخرین مورد آن هم در موضوع تیم ملی مشاهده شد. اگرچه در نهایت خود مدیر باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که برخلاف صحبت‌های قبلی این باشگاه قصد سنگ اندازی در مسیر ازمون را ندارد و او به کووید ۱۹ مبتلاست.

متن گفتگویی که میان آزمون و دوستش در باشگاه زنیت در گرفته، خداحافظی او با سردار و استفاده از کلمه «کالخوز؛ تکیه کلام آزمون خطاب به بازیکن روس تیمش» است و پاسخ غمگینانه سردار که این جدایی را تایید میکند. با این حال ساعتی بعد پرونده انتقال یک بازیکن برزیلی یوری آلبرتو به جریان افتاده و رییس باشگاه زنیت هم در این زمینه به اظهارنظر روشنی پرداخته است.

الکساندر مدودف رییس باشگاه زنیت که در تلاش است تا با خرید یک استعداد جوان، شکست در ماجرای انتقال آزمون را به باد فراموشی بسپارد، به RB-Sport گفت: «بله، نتیجه انتقال آلبرتو و آزمون نزدیک است.» وبسایت چمپیونات نیز نوشته که یوری آلبرتو در اردوی پرتغال به زنیت اضافه می‌شود تا بازیکن تیم اینترناسیونال خرید جدید زنیت باشد.

نکته مهم اینکه اسپورت اکسپرس نوشته بود که باشگاه زنیت قصد دارد آزمون را به تیم دوم منتقل کند تا به این شکل او را مورد تنبیه قرار دهد اما حالا به نظر می‌رسد این تهدیدها شاید به قطعی شدن انتقال زودهنگام او به لورکوزن باعث شود.

بیشتر بخوانید دستیار خارجی فرهاد همچنان دور از ایران درخواست ۶۰ میلیون یورویی پورتو برای طارمی شکست شاگردان پروفسور مقابل نایب قهرمان جهان

اسپورت ۲۴ پیش بینی کرده که سردار آزمون با پرداخت ۲ یا ۳ میلیون یورو از سوی لورکوزن در همین زمستان خریداری شود که رقم بسیار پایین‌تر از حد انتظار باشگاه زنیت برای فروش این بازیکن محسوب می‌شود.

حالا همه در انتظار خبر رسمی جدایی سردار از زنیت هستند و اینکه آزمون از چه زمانی به لورکوزن منتقل می‌شود تا در تمرینات این باشگاه آلمانی شرکت کند. انتقال زودهنگامی که برای هواداران فوتبال در ایران، نیم فصل دوم بوندس‌لیگا را تبدیل به لیگی جذاب و قابل پیگیری خواهد کرد.

همه این‌ها در شرایطی است که تیم ملی برای بازی روز سه شنبه به دنبال بازگرداندن سردار به فهرست نفرات است اما هنوز تست منفی آزمون به دست کادرفنی و سرپرستی تیم ملی نرسیده تا او را از دبی به تهران بکشانند و او پس از مسجل شدن صعودی که در آن نقش زیادی داشت، دوباره در جمع ملی پوشان بدرخشد.

۲۵۱۲۵۳

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • پایان مصدومیت سردار