Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یک فوریت بررسی استفساریه ای درخصوص اینکه آیا ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (1) مصوب سال 1384 مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران منسوخ  شده است؟ در دستور کار نمایندگان قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اظهار نظر نمایندگان در این باره، در نهایت است یک فوریت این استفساریه به تصویب مجلس رسید.

یک فوریت این استفساریه با 150 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 208 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استفساریه استخدام فرزندان شهدا قانون ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

عباس برزگر گفت: ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده و تا آخر فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون اواسط اردیبهشت ماه خواهد بود، اضافه کرد: فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد می‌توانند با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و همچنین افرادی که دارای دیپلم افتخاری هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: آزمون استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر یکی از آزمون‌های وعده داده شده در دولت است که به منظور جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با ثبت نام این افراد در این آزمون مشکل اشتغال فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد حل شود و با برگزاری آن دیگر مسأله‌ای با عنوان بیکاری در خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان