Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:31:33 GMT

کرونا مدارس اراک و ساوه را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۳۰۴۳

کرونا مدارس اراک و ساوه را به تعطیلی کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، با تغییر رنگ شهر اراک به قرمز کرونایی با تصمیم ستاد کرونا در استان مرکزی وضعیت مدارس این شهر باردیگر غیرحضوری شد.

همچنین با تصمیم ستاد کرونا مدارس ساوه نیز به مدت 2 هفته به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

در حال حاضر شهر اراک در وضعیت قرمز قرارداد و شهرهای ساوه، دلیجان و محلات در وضعیت نارنجی کرونایی هستند و شهرهای تفرش، فراهان، کمیجان، آشتیان، خنداب، خمین، زرندیه و آشتیان نیز زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 24 ساعت گذشته کرونا یک خانواده را در استان عزادار کرد و  ۴۹۵ نفر را گرفتار بیماری،  بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۹۵مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۰۹ هزار و ۱۳۸نفر رسیده است.

از مجموع مبتلایان  ۵۵ مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان مرکزی گزارش شده  و یک نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا  جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان