Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@19:50:15 GMT

کشف ۲۶۶کیلو تریاک در پوشش گز

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۵۵۴۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار یحیی الهی  اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و تهیه و توزیع‌کنندگان واردکننده مواد افیونی، مأموران مبارزه با مواد مخدر در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک سوداگرمرگ با وانت پراید در پوشش بارگز، قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های همجوار به استان‌های غربی کشور را دارد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۵ شهرستان بروجرد با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را توقیف کردند.

 فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با دستگیری یک نفر در این رابطه، در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های گز جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی با هشدار به سوداگران مرگ که پلیس هیچ‌گونه مماشتی با آنان نخواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر بلافاصله پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تریاک ناجا کشف مواد مخدر کشف تریاک بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کشف تریاک و حشیش از بار پیاز کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک از باطری خودرو +عکس کشف ۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم کشف ۸۳ کیلو تریاک از داخل حلب‌های خیار شور کشف ۳۲۴کیلوگرم هروئین در کامیون حامل ادوات کشاورزی کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرز میرجاوه ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها چگونه در عرض دو دقیقه به خواب برویم؟ خواص معجزه آسای گوجه فرنگی تست کرونا با تلفن همراه آیا مشترکان خدمات اپل به یک میلیارد نفر می رسد؟ ۷نشانه زبان بدن برای خواندن فکر دیگران مشهورترین برج باغ‌ های عمودی جهان + عکس مشخصات کامل Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد از خوردن این صبحانه محبوب خودداری کنید قرص Paxlovid در مقابل سویه اومیکرون موثر است اومیکرون صدای زنگ پیک ششم را به صدا در آورد چگونه می توان امنیت غذایی را تامین کرد؟ پیشگیری از سرطان بعد از ابتلا به هپاتیت هکرهای معروف روس دستگیر شدند دانش‌آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند جذب ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی تا ۵ سال آینده چگونه فایل های واتساپ را iCloud حذف کنیم؟ رژیم هایی غذایی که لاغری و سلامتی را تضمین می کنند مشکلاتی که گوشت مرغ برای بدن دارد هکرهای ایرانی چند سایت نزدیک به منافقین را هک کردند آسیب‌ های ریوی پنهان عارضه کووید طولانی مدت دالان باریک توسعه‌ اقتصادی ایران قیمت تخم مرغ (جدول) اومیکرون رکورد دلتا را می‌شکند؟ اصرار آقایان برای اجباری کردن اینماد چیست؟ ادعای ترامپ در مورد توافق با ایران گروگان گیری یک حیوان در حال انقراض! رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در ترکیه شکسته شد جزییات محدودیت‌ های کرونایی جدید در مازندران قیمت آبمیوه گیری (‌ارزان ترین ها / جدول) حجم مبنا، روز سه شنبه حذف می شود ادامه بارش های زمستانی از فردا در چند استان ۹ میلیون نفر از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند خودروی رنگید به بازار می آید محدودیت برق صنایع از فردا رفع می شود قیمت تلویزیون (پرطرفدارترین / جدول) قیمت هر کیلو مرغ در بازارهای جهانی چند؟ رونمایی از لوکس‌ ترین خودروی مرسدس بنز ۲۰۲۲ + فیلم تعطیلی یک هفته‌ای مدارس ۴ شهرستان استان مرکزی چند خودرو در انبار خودروسازان وجود دارد؟ پیش فروش خودروسازان سخت تر می شود؟ کدام برند بزرگترین خودروساز جهان شد؟ قیمت خرید سربازی از دیه انسان بیشتر است! فلاحت‌ پیشه: آمریکا اشتیاق بیشتری برای توافق دارد تور هوایی تبریز ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) صبر ایوب داشته باشید! / فعلا خبری از افزایش سرعت اینترنت نیست برنامه ملی توسعه صنعت ماشین‌ سازی تدوین شود مهاجم منچستریونایتد نامزدش را کتک زد دستگیر شد + عکس قیمت ماشین لباسشویی (پاکشوما / جدول) ماجرای تفاهمنامه ترانزیتی ایران و روسیه چیست؟ / چین و ترکیه ایران را دور زدند هشدار درباره بازگشایی خطرساز مدارس DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تریاک ناجا کشف مواد مخدر کشف تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از انهدام باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در پوشش خانواده و کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه سال‌هاست که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال حمل موادمخدر در شهرستان رشت هستند، افزود: با همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) خودرو مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر رشت شناسایی و توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴۰ کیلو  و ۴۰۰ گرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۱، ۲۴ و ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اشاره کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک