Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:08:41 GMT

۱۵۰۰متر از بستر رودخانه در شهرستان چالوس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۲۷۰

۱۵۰۰متر از بستر رودخانه در شهرستان چالوس آزاد شد

گروه استانها_فرمانده انتظامی چالوس از آزاد سازی ۳ هزار و ۵۰۰ متر از بستر رودخانه سردآبرود در منطقه ذوات آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی بستر رودخانه سردآبرود در منطقه ذوات شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی چالوس افزود: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری اداره منابع طبیعی، محیط زیست و ادارات آب و برق  بناهای ایجاد شده در این منطقه شامل 42 آلاچیق و دکه های ایجاد شده تخریب شد.
سرهنگ خسروی تصریح کرد: در اجرای این طرح 6 نفراز افرادی که موجب اخلال در نظم و مانع از اجرای حکم شدند نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

استاندار گیلان: دستگاه‌های دولتی مکلف به آزادسازی متصرفات ساحلی در کمتر از 20 روز شدندآغاز آزادسازی حریم‌ 60 متری ساحل مازندران با حضور استاندار/ آزادسازی سواحل مازندران تا عید 1401‌روایت تسنیم از تصرف سواحل/ تیغ تیز دولت سیزدهم برای متصرفان "دولتی" با ضرب‌الاجل‌ 20روزه/ آزادسازی به‌نفع مردم
خسروی یادآورشد: در این عملیات 3 هزار و 500 متر از بستر رودخانه سردآبرود در منطقه ذوات شهرستان چالوس آزادسازی شده است.
انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بستر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن سرابیان شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی در استان خوزستان اظهار کرد: تیرماه سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد که در این راستا اسناد مالکیت فراوانی در راستای حفظ حقوق بیت المال صادر شد.

معاون وزیر نیرو بیان کرد: از زمان انعقاد تفاهمنامه تاکنون در استان خوزستان اسناد مالکیت بیش از ۲۵ هزار هکتار بستر رودخانه و حریم داشته‌ایم که کار بسیار بزرگی بوده است.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو گفت: در راستای انعقاد تفاهمنامه، کارگروه‌های مشترک در ستاد و استان‌ها تشکیل شد، همچنین در این راستا اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: همچنین در خصوص اصلاح سند سد دز اقدامات خوبی صورت گرفت که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای حفظ حقوق بیت المال دستور ویژه داده‌اند.

کد خبر 6085963

دیگر خبرها

  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد