Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ایزدپناه عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ظهر امروز در رابطه با طرح خرید خدمت سربازی، اظهار کرد: بحث خرید خدمت سربازی در ابتدا برای ایرانیانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند و زمان بازگشت به وطن آن‌ها یا مشخص نبوده و یا قصد بازگشت به کشور را نداشتند مطرح شد.

وی افزود: و از آنجایی که برنامه بازگشت این افراد برای بازگشت به کشور مشخص نیست تصمیم بر آن شد که خدمت سربازی آن‌ها خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: در محله بعد بحث خرید خدمت سربازی برای افرادی که سن و سال آن‌ها بالا رفته، متاهل شده و دارای فرزند شده‌اند و شرایط رفتن به خدمت سربازی را ندارند مطرح شد.

ایزدپناه با بیان اینکه پیشنهاد خرید خدمت برای افراد متاهل  در مجلس رأی آورد، عنوان کرد: بنده به طرح خرید خدمت سربازی معترض هستم چرا که معتقد هستم  فرد متاهل دارای عائله توانایی پرداخت این مبالغ را ندارد.

وی افزود: امروز به اتفاق برخی از نمایندگان در حال تدوین طرح جدیدی برای اصلاح طرح خرید خدمت سربازی هستیم که قطعاً اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خرید خدمت سربازی خرید خدمت سربازی طرح خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود

علی‌اکبر سیارمه رییس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین گفت: نرخ حمل کالا در جاده طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل کشور در سال‌های گذشته توافقی اعلام شد که به علت برخی مشکلات امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: اگر یک تن کالا در یک کیلومتر از جاده‌های کشور حمل شود باید نرخ آن با لحاظ شرایط خاص تعیین شود تا بلکه بتوانیم تمامی هزینه‌های حمل، سود، سرمایه کار و نیروی انسانی را لحاظ کنیم.

سیارمه ادامه داد: حرفه‌ای به عنوان حمل و نقل که نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا اینکه بتواند در این بازار هزینه‌های تعمیر و خرید قطعات سرپا بماند.

به گفته این فعال صنفی، رانندگان خاور و تریلی استان قزوین با وجود درآمد‌های متفاوت به یک شکل حق بیمه پرداخت می‌کنند که همین مساله منجر به وضعیت یک بام و دو هوای پرداخت حق بیمه شده است.

رییس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین بیان کرد: بیمه کردن رانندگان بعد از تصویب قانون کار در سال ۸۰ به اجرا درآمد و آیین نامه اجرایی آن نیز به سازمان تامین اجتماعی ارجاع شد تا در نهایت ۲۷ درصد از حداقل دستمزدی که سالانه شورای عالی کار اعلام می‌کند در ۱.۶ ضرب شده و مبنای بیمه کارگران قرار گیرد.

سیارمه ادامه داد: در رابطه با بیمه تکمیلی بعد از وقایع سال ۹۸ و ارایه مطالبات، وزارت راه تصمیم گرفت که رانندگان نیز از بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند که هم اکنون بیمه دانا این مساله را به عهده گرفته و کلیه رانندگانی که بیمه تامین اجتماعی دارند، مشمول بیمه تکمیلی هستند.

وی با بیان اینکه در بخش رانندگان کالا و مسافر در استان قزوین ۱۲ هزار و ۵۰۰ راننده وجود دارد، گفت: تعداد رانندگان وانت بار و کامیون داران نیز در استان افزایش یافته و هر کدام که کارت هوشمند داشته باشند نیز از بیمه تکمیلی بهره‌مند خواهند شد.

این فعال صنفی با بیان اینکه رانندگان مطالبات زیادی دارند، ادامه داد: این شغل فرسایشی موجب بیماری‌های جسمی مثل دیسک کمر تا ناراحتی‌های داخلی می‌شود و رانندگان ناوگان عمومی با اینکه به تمام اقتصاد کشور خدمات ارایه می‌دهد، اما هیچ اختیاری در قیمت گذاری قطعات تعمیری نداشته و هیچ خدمات حمایتی نیز دریافت نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران