Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به اعلام برخی از اقدامات انجام شدهدر ملارد پرداخت و در خصوص پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر با توجه به شروع موج ششم کرونا اگر محدودیت‌های کرونایی اجرا نشود ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در دست اقدام داریم و در کنار آن یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی از جمله ۵ پروژه صنعتی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان، حدود ۱۵ پروژه روستایی شامل آسفالت، زیرسازی، فرهنگسرا و جدول گذاری در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ۲۴ پروژه شهری با حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، حوزه جهاد کشاورزی ۴ پروژه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، ۳ پروژه بهداشت و درمان با اعتبار ۷ میلیارد تومانی، بیمارستان ملارد با ۷۰۰ میلیارد اعتبار، در زمینه آب و فاضلاب ۳ پروژه ۷۰ میلیارد تومانی، ۱۳ پروژه حوزه برق با ۱۷ میلیارد اعتبار و همچنین در زمینه پروژه‌های آموزشی نیز ۸ مدرسه به فضای آموزشی اضافه شده و۶ پروژه در حال احداث داریم و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ملارد بیان داشت: در میزان پروژه‌ها توقع ما بیشتر از این بود و از آنجایی که اوایل سال جاری پایان دولت قبلی بود در سه مرحله پروژه‌ها افتتاح شد و همین موضوع باعث شد که هم اکنون آمار به قدر توقع ما نباشد.

کریمی با اشاره به افتتاح و نحوه و تعداد جذب نیرو در بیمارستان «شهدای سلامت» شهرستان ملارد پرداخت و گفت: ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که دولت استخدام جدید ندارد و از آنجایی که بیمارستان ملارد برای ارائه خدمات مجموعاً ۲۰۰ کادر خدماتی و تخصصی نیاز دارد که از این تعداد حدود ۷۰ نفر نیروی متخصص، ۳۰ الی ۴۰ نیروی مازاد استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ۶۰ الی ۷۰ نیروی بومی جذب خواهند شد.

وی به تعداد بالای متقاضیان جهت استخدام در این بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون بالای ۲۴۰۰ نفر برای جذب در این بیمارستان ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه تنها حدود ۷۰ نیرو لازم است که تاکید نماینده محترم مردم در مجلس و فرمانداری بر استخدام بومی خواهد بود.

کریمی به کمبود امکانات و تجهیزات در حوزه امنیت شهرستان ملارد پرداخت و اظهار داشت: شهرستان ملارد با ۹۰۰ کیلومتر مربع سرزمین و با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در حال رشد نیازمند توجه ویژه در حوزه امنیت دارد و خوشبختانه طی دیداری که با فرماندهی غرب استان تهران سردار ظهیری داشتیم مقرر گردید که نیروی انتظامی این شهرستان از لحاظ امکانات و زیرساختی و لجستیکی ارتقا یابد که همین موضوع شرایط خوبی را رقم خواهد زد و باید از فرماندهی غرب استان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اخطار به مسئولان کم کار نیز گفت: باید به مدیرانی که در کنار مردم هستند و کار می‌کنند کمک کنیم و با مدیران کم کار برخورد می‌کنیم و مدیران باید شبانه روز جهت خدمت به مردم تلاش کنند و پاسخگو باشند.

فرماندار ملارد عنوان داشت: جهت گیری سیاسی نداریم و نگاه حذف مدیر و مسئول برای فرمانداری تعریف نشده است و نیروهای توانمند و متخصصی که چهار چوب‌ها و شرایط را رعایت و در کنار مردم و برای شهرستان وقت می‌گذارند خواهیم بود.

کریمی در این نشست به اعتبارات خوب و شکوفایی سال آینده نیز پرداخت و گفت: متأسفانه در حوزه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از مسائل عقب هستیم و انشا الله با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم سال آینده سال شکوفایی و ارتقا توسعه و تحول در این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 5413776

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ملارد جابر کریمی دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی بارش برف مشهد انقلاب اسلامی ایران برف و کولاک همدان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: چند روز پیش وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد به کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد اطلاع داده شد که در پی آن مأموران در محل حاضر شده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت، گفت: مأموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر چهار نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین یک قبضه کلت کمری را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه برای متهمان دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

کد خبر 6084239

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه