Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: اوج بارش‌ها از دوشنبه آغاز شده و تا بعدازظهر امروز در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی و ارتفاعات ادامه دارد. - اخبار استانها -

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از اهواز در خصوص وضعیت آب‌و هوایی استان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز تا اواخر روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابر به‌ تدریج از اواسط وقت رگبار و رعد وبرق، وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه ای در اغلب نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان عنوان داشت:اوج بارش‌ها از شب گذشته تا بعدازظهر امروز در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی و ارتفاعات ادامه دارد.

هشدار نارنجی هواشناسی برای کاشان صادر شدخوزستان "برفی و بارانی" می‌شودافزایش ذرات آلاینده در 9 شهر خوزستان/ کیفیت هوای "شوشتر‌ و دزفول" ‌خطرناک شد

سبزه زاری افزود:با توجه به رطوبت خوب همراه سامانه در بقیه نقاط استان به‌صورت نقطه ای شدت بارندگی دور از انتظار نیست.

وی در پایان با اشاره به میزان بارندگی در مناطق مختلف استان تصریح کرد:میزان بارش‌ها به ترتیب در شهرستان‌های ایذه 28.6، لالی 18.9، رامهرمز 17.7، آبادان 15.4، بهبهان 15.2، امیدیه 15.1، شوشتر 13.6، حسینیه اندیمشک 12.8، شادگان و گتوند 12.4، اهواز و کشاورزی اهواز 12، مسجدسلیمان 10.4، آغاجاری 10.3، بندرماهشهر 9.7، صفی آباد دزفول 7.5، شوش 7.4، هندیجان 4.3 و بستان 3.1 میلی‌متر ثبت شد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به  نقل از ایندیپندنت، در پی بارش شدید باران در شهر‌های جنوبی چین، ساکنان این شهر‌ها محل زندگی خود را تخلیه کردند.
بارش شدید باران که از روز جمعه نوزدهم آوریل آغاز شد، منجر به جاری شدن سیل در شهر‌های مختلف جنوب چین شد.
در شهر شائوگوان، استان گوانگدونگ در جنوب چین، بارندگی شدید در آخر هفته، موجب جاری شدن سیل در مناطق شهری و روستایی شد و بزرگراه‌ها را مسدود و ترافیک را مختل کرده است.
تصاویر رسانه دولتی چین نشان می‌دهد که امدادگران برای خروج ساکنان مناطق، با قایق مستقر شدند.
مناطق کم ارتفاع کینگویان و جائوکینگ، همچنین در استان گوانگدونگ، با بارش باران مواجه شدند. هنوز تلفات جانی این حادثه گزارش نشده است.
پیش بینی می‌شود بارندگی در برخی مناطق تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت