Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

گوشی‌های آیفون همیشه برای عده زیادی از مردم جذاب بوده‌اند. چرا که تکنولوژی ساخت آن‌ّها و طراحی‌شان همیشه یک سر و گردن از اکثر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی بالاتر بوده است. به همین دلیل، خرید آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۰۰۰ دلاری، توسط عده زیادی از مردم، جای تعجبی ندارد!

شرکت اپل همیشه سعی کرده است، کیفیت محصولاتش را در همان سطح بالا حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، ادعای زیادی روی کیفیت محصولاتش داشته و مدیران این مجموعه هم، همیشه با یک تعصب خاصی از ویژگی‌های عالی گوشی‌هایشان صحبت می‌کنند! البته جالب است بدانید که بیشتر کاربران شرکت اپل هم تعصب خاصی روی این برند داشته و آن را با هیچ محصول اندرویدی دیگری عوض نمی‌کنند! در واقع این شرکت سعی کرده است تمام امکانات محصولاتش را به صورت کاملا انحصاری تولید کند. برای مثال، از سیستم عامل iOS گرفته تا استفاده از اپل واچ‌ها و ایرپادها، همگی به صورت انحصاری هستند و شما را مجبور به تهیه کردن محصولاتش می‌کنند. به همین خاطر، بر خلاف بالا بودن قیمت آیفون ۱۳، اکثر مردم اقدام به خرید این گوشی‌های خارق‌العاده می‌کنند.

تناسب قیمت با امکانات آیفون ۱۳

پس تا اینجا متوجه شدیم که دلیل بالا بودن قیمت آیفون ۱۳ و سایر محصولات اپل چیست. زمانی که شما هزینه بیشتری بابت هر چیزی پرداخت کنید، بدون شک به همان مقدار از امکاناتش بهره‌مند خواهید شد. این موضوع در مورد محصولات شرکت اپل هم صدق می‌کند، چرا که شما فقط مقدار قابل توجهی پول برای ظاهری جذاب و یا صرفا یک برند لاکچری خرج نمی‌کنید، بلکه از امکاناتی بهره‌مند خواهید شد که ممکن است بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار، آن‌ها را نداشته باشند. نکته‌ای که در مورد قیمت آیفون ۱۳ و یا سایر محصولات اپل وجود دارد، این است که هزینه آن‌ها فقط در کشور خودمان گران نیستند. اگر قیمت گوشی‌های آیفون را با سایر محصولات پرچم‌دار، به دلار مقایسه کنید، متوجه گران‌تر بودن آن‌ها خواهید شد.

از آنجایی که قیمت دلار در کشورمان بسیار بالاتر رفته است، خرید آیفون ۱۳ پرو مکس که بالای ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، برای هر شهروند ایرانی می‌تواند بسیار گران باشد. از طرفی دیگر، بحث هزینه رجیستری و خدمات پس از فروش، گارانتی و... هم که به این قیمت‌ها اضافه شود، قیمت آیفون ۱۳ بالاتر رفته و قضیه کمی سخت‌تر هم می‌شود. در چنین شرایطی، خرید اقساطی گوشی می‌تواند بهترین گزینه برای تمام کسانی باشد که عاشق گوشی‌ّهای آیفون، به خصوص آخرین نسل این محصول هوشمند هستند. شرکت اپل در به‌روزرسانی اخیرش، امکانات بسیار زیادی را در گوشی‌ّهای هوشمند نسل ۱۳ اضافه کرده است که توانسته نظر بسیاری از طرفدارانش را به خودش جلب کند.

امکانات خارق‌العاده آیفون ۱۳

شما با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و یا سایر مدل‌های نسل جدید، از امکانات بسیار خارق‌العاده‌ای برخوردار خواهید شد. یعنی از ظرفیت بیشتر باتری گرفته تا ارتقا سنسور دوربین‌ها، طراحی متفاوت لنز‌های دو‌گانه، کم‌عرض شدن اندازه ناچ، حافظه داخلی ۱ تربایتی و... جزو به‌روزرسانی‌های جدید این نسل ۱۳ هستند که می‌توانید از تمامی این امکانات بهره‌مند شوید. به همین دلیل، جای تعجبی هم وجود ندارد اگر قیمت آیفون ۱۳ بسیار گران‌تر از سایر گوشی‌های پرچم‌دار باشد. اما همان‌طور که اشاره کردیم، همچنان تمایل به خرید این گوشی‌های خارق‌العاده با وجود قیمت بالایی که دارند، بسیار زیاد بوده و طرفدارانش بسیار کثیر هستند.

در مورد بالا بودن قیمت آیفون ۱۳ به خاطر گرانی نرخ دلار، به طور کامل توضیح دادیم. به همین دلیل، همیشه قیمت آیفون ۱۳ با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است. برای تمام کسانی که می‌توانند فقط بخشی از قیمت گوشی را به طور نقدی پرداخت کنند، خرید اقساطی می‌توانند بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که شما می‌توانید با استفاده از خدمات بازرگانی سیب فقط ۴۰ درصد هزینه گوشی را به صورت نقدی و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید. مدت زمان پرداخت اقساطی هم از ۳ تا ۱۲ ماه بوده و دیگر نیازی نیست نگران بالا بودن قیمت آیفون ۱۳ باشید. چرا که از این طریق می‌توانید به راحتی گوشی مورد علاقه‌تان را خریداری کنید.

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

شاید در مراکز دیگر، خرید اقساطی محصولات کمی سخت باشد، اما در بازرگانی سیب شما می‌توانید با هر نوع دسته چکی که دارید، به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کرده و کمتر از ۴۵ دقیقه صاحب گوشی مورد علاقه‌تان بشوید. خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند توسط دسته چک‌تان بسیار آسان و بدون دردسر باشد. یعنی فقط کافیست هر گوشی که دلتان می‌خواهد را انتخاب کرده و آن را از فروشگاه بازرگانی سیب تهیه کنید. در چنین شرایطی، نه تنها خرید آیفون ۱۳ پرو مکس که قیمت گران‌تری نسبت به بقیه مدل‌ها دارد برایتان سخت نخواهد بود، بلکه حتی می‌توانید محصولات دیگری را هم به همین روش خریداری کنید.

شما می‌توانید قیمت اپل واچ و یا آخرین نسخه ایرپاد را در وب‌سایت بازرگانی سیب مشاهده کنید. جالب است بدانید برای خرید اپل واچ و یا ایرپاد نیازی به هیچ پیش‌پرداخت وجود نداشته و می‌توانید این محصولات را به صورت کاملا اقساطی از فروشگاه بازرگانی سیب خریداری نمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر حتما صفحه مربوط به خرید اقساطی وب‌سایت بازرگانی سیب را بررسی کنید. در آنجا می‌توانید نوع محصول، رنگ و سایر موارد را انتخاب کنید. سپس وب‌سایت با توجه به مبلغ پیش‌پرداخت و مدت زمان اقساط، تمام جزئیات مربوط به خرید اقساطی را برایتان به صورت خودکار محاسبه خواهد کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیفون ۱۳ پرو مکس اپل واچ بازرگانی سیب بازرگانی سیب همین دلیل خرید اقساطی خارق العاده خواهید شد شرکت اپل پرچم دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون

به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، منابع متعددی گفته‌اند ارتش کره جنوبی به تازگی در حال بررسی ممنوعیت گسترده آیفون در ساختمان‌های نظامی به دلیل افزایش نگرانی‌ها نسبت به نشت احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا است.

این منابع یعنی گروهی از افسران درجه دار که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، گفته‌اند که فرماندهی نیروی هوایی کره جنوبی ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) اطلاعیه‌ای داخلی در سرور اینترانت خود منتشر و در آن استفاده از هر دستگاهی که قابلیت ضبط صدا دارد و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کارکرد‌های اصلی را کنترل کنند را از تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ممنوع اعلام کرد. گوشی موبایل‌های آیفون نیز مشمول این ممنوعیت هستند.

بر اساس این اطلاعیه، تصمیم ممنوعیت استفاده آیفون در ارتش کره جنوبی در جلسات مشترک ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی این کشور واقع در «گه ریونگ ده» در استان «چونگ چونگ جنوبی» اتخاد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ممنوعیت هر نوع ضبط صدا، نه تنها ارتباطات رسمی شامل جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه‌های کاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه برای ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی (داخل ساختمان‌های نظامی) را شامل می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، تعمیم دادن احتمالی این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه درحال بررسی است. فرماندهی ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از آوریل (فروردین-اردیبهشت) به صورت آزمایشی اجرایی کرده است. اگر این ممنوعیت تعمیم یابد، احتمالا از «گه ریونگ ده» فراتر می‌رود و همه واحد‌های دیگر در سرتاسر کره جنوبی را در بر می‌گیرد.

دستگاه‌هایی که قرار است ممنوع شوند، انواع ساعت‌های هوشمند را نیز شامل می‌شوند.

در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ هزار کادر نظامی شامل حدود ۶ هزار افسر در مرکز دفاع «گه ریونگ ده» مشغول به کار باشند. به دلایل امنیتی، تعداد دقیق آنها فاش نمی‌شود.

اگر این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه تعمیم پیدا کند، تقریبا ۵۰۰ هزار کادر نظامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟