Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@18:39:56 GMT

رئیس دفتر آملی لاریجانی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۷۲۳

رئیس دفتر آملی لاریجانی منصوب شد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت طی حکمی غلامرضا اسدالهی را به سمت رئیس دفتر خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد. ناطقان: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی حکمی غلامرضا اسدالهی را به سمت «رئیس دفتر» خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.


متن حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر اسداللهی

نظر به مراتب تعهد، تجربه، شایستگی و سوابق ارزشمند قضائی، تقنینی و اداری، جنابعالی را به عنوان «رئیس دفتر» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و همکاری و مساعدت و تعامل همه اجزا این مجموعه به ویژه دبیرخانه مجمع و سایر مراکز و ادارات، در انجام امور جاری و محوله حوزه مسئولیت، موفق بوده و موجبات ارتقا کیفی و کارآمدی بیش از پیش این مجموعه را فراهم آورید.

لازم می دانم از زحمات و تلاش‌های مجدانه جناب آقای دکتر داوودی در سمت ریاست دفتر تقدیر و تشکر نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منبع: خبر انلاین برچسب ها: رئیس دفتر ، آملی لاریجانی ، منصوب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس دفتر آملی لاریجانی منصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس مجمع تشخیص مصلحت رئیس دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

      سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد