Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، امروز طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محسن زارعی» به عنوان رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و «علی لطیفی» به عنوان رئیس سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

محسن زارعی دارای دکتری تخصصی تکنولوژی آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی است و سوابقی نظیر معلم مدارس، کارشناس، مشاور استاندار در امور جوانان، مدیر سازمان جوانان استان کرمانشاه، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مدیر دفتر هماهنگی دستگاه‌ها در دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری، مسؤول دبیرخانه شورای علمی ترویج گفتمان در دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری، عضو هسته گزینش استانداری کرمانشاه و ایلام، مدیر نمونه جشنواره شهید رجایی وزارت ورزش و جوانان و مدیر عامل مرکز خانواده استان کرمانشاه را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عضو شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی استان کرمانشاه وابسته به خاتم الاوصیا(ص)، مسؤول راه ‌اندازی دفتر نخبگان استان کرمانشاه، عضو شوراهای برنامه‌ریزی، اشتغال و مسکن استان، مدرس دانشگاه، طراح و مدرس دوره‌‌های آموزشی مشاوره شغلی، مصاحبه ‌گر و ارزیاب کانون های ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران و کارکنان، ویراستار علمی و تدوینگر کتب حوزه مشاوره شغلی، مدیر پروژه تدوین دانشنامه‌های معرفی رشته‌های دانشگاهی، تألیف مقالات علمی در حوزه علوم تربیتی، دبیر علمی و داور مقالات در مجلات و کنفرانس های علمی و مدیر مسؤول مجله علمی-ترویجی پیام فرهیختگان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصاب آموزش پرورش رؤسای سازمان پژوهش استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • سنجش ۱۶ هزار نونهال
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم