Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تولید لباس‌های تیم ملی فوتبال در داخل کشور فرصت مناسبی برای احیای تولید تجهیزات ورزشی در کشورمان است.

هر چند تولید لباس‌های ورزشی در کشور با مشکلاتی مواجه است، اما احیای این صنعت،  خودکفایی در تولید البسه مورد نیاز باشگاه‌ها و تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف در کنار صادرات آن‌ها به کشور‌های دیگر را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید داخلی تجهیزات ورزشی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش

یک مقام مسئول گفت: درسال جهش تولید با مشارکت مردم، مجتمع پتروشیمی کوروش به دومین تولید کننده بزرگ پی وی سی کشور پس از پتروشیمی اروند تبدیل می شود. - اخبار اقتصادی -

بهرام رشدی بنام ، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی کوروش در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: با موافقت و حمایت تمام عیار شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تقویت کارگروه تخصصی سهامداران برای تحول درهیات مدیره پتروشیمی کوروش درسال جهش تولید با مشارکت مردم، مجتمع پتروشیمی کوروش تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده پی وی سی کشور به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی پس از پتروشیمی اروند می شود.

وی افزود: با سیاست گذاری و تدابیر موثر برای تجهیز ومشارکت سرمایه های مردمی از سوی سهامداران اصلی، ضمن بهره مندی از دانش بومی سازی شده مهندسی و توان فنی کشور و توسعه ظرفیت تولید و اشتغالزایی در زنجیره تامین پلی‌وینیل کلراید یا پی‌وی‌سی (PVC) به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی کوروش از وابستگی به لیسانس بدون پشتوانه شرکت چینی با ادعای دانش فنی PDH، برای همیشه رهایی خواهد یافت.

رشدی بنام ازعزم جدی هیات مدیره تحولی پتروشیمی کوروش برای قطع وابستگی به لایسنس های خارجی نامعتبر و مدعی برخورداری از تکنولوژی و جایگزینی آنها با طرح های زود بازده با هدف جلوگیری از توقف فعالیت این مجتمع خبر داد و گفت: اتکا به توان فنی ایرانی برای دستیابی به جایگاه برتر تولید پی وی سی کشور با پرهیز از هرگونه حاشیه سازی و به پشتوانه متخصصان ایرانی با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی ها قرار است مجتمع پتروشیمی کوروش با ظرفیت تولید سالیانه 200.000 تن پی وی سی در سایت 2 منطقه ماهشهر، گام اصلی خود را برای تغییر جهت راهبری این مجتمع در صنعت پتروشیمی کشور بردارد و طی 3 سال آینده این واحد صنعتی با دانش فنی تراز جهانی و سرمایه گذاری بسیار کمتر از طرح قبلی و البته جذابیت های اقتصادی بالاتر، به شرایط پایدار تولید این محصول ارزشمند صنعت پتروشیمی کشور دست یابد.

وی در پایان تصریح کرد: تولید محصول وینیل کلراید مونومر (VCM) نیز در این طرح تولیدی ارزشمند کشور دیده شده که با بهره­ برداری این واحد در مجتمع پتروشیمی کوروش بخش موثری از مشکل کسری تراز تولید VCM درکشور نیز رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود