Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه سطح فعلی مناسبات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و قزاقستان متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نیست، اظهار امیدواری کرد که گام بلندی در راستای ارتقای سطح تعاملات اقتصادی دو کشور برداشته شود.

خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه طلاع رسانی دولت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با "قاسم ژومارت توکایف" همتای قزاقستانی خود، امنیت، ثبات و آرامش کشور دوست و برادر جمهوری قزاقستان را برای جمهوری اسلامی ایران با اهمیت توصیف کرد و گفت: از استقرار آرامش و ثبات در منطقه حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به دیدار اخیر خود با توکایف در حاشیه اجلاس شانگ‌های در تاجیکستان تصریح کرد: همانطور که در آن دیدار تاکید کردم، سطح فعلی مناسبات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو جانبه متناسب با سطح روابط سیاسی نیست و امیدوارم در سی‌امین سال برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور بتوانیم گام بلندی در راستای ارتقای سطح تعاملات اقتصادی برداریم.

"قاسم ژومارت توکایف" رئیس جمهور قزاقستان نیز در این مکالمه تلفنی با تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران از استقلال کشور‌های منطقه، گفت: در ۳۰ سال سپری شده از برقراری روابط دیپلماتیک، دو کشور توانسته‌اند سطح مطلوبی از روابط نزدیک و دوستانه را با یکدیگر ایجاد کنند و یقین دارم که آینده روابط دوجانبه بسیار پرثمر و درخشان خواهد بود.

رئیس جمهور قزاقستان با بیان اینکه گسترش روزافزون روابط با ایران به ویژه در عرصه همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای وی بسیار بااهمیت است، اظهار امیدواری کرد که برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و نیز سفر‌های دوجانبه بتواند جهشی بلند در روابط دو کشور ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: رئیس‌جمهور: مردم‌باوری و اجرای عدالت ۲ مسئله بسیار مهم در دولت مردمی است

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور آیت الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی همکاری های اقتصادی رئیس جمهور دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: هرتزوگ در سخنانی گفت: شب گذشته از چهار جهت در خاورمیانه به ما حمله شد و بمباران توسط ایران و نیروهای نیابتی آن با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها انجام شد، این به معنای اعلام جنگ است.

وی افزود: ما همیشه به سخنان متحدان و شرکای خود گوش می‌دهیم و به دیدگاه آنها احترام می‌گذاریم. ما در حال بررسی همه گزینه‌های پیش روی خود هستیم و همانطور که قبلاً نیز گفتم هر کاری که لازم باشد برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهیم داد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: درباره روندی که اکنون در حال انجام است وارد جزییات نمی‌شوم. ما به دنبال جنگ نیستیم و فکر می‌کنم به این حرف‌ها بسنده خواهم کرد.

.وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین مدعی شد: جامعه جهانی باید در مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» آن در منطقه و جهان متحد شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری کشور در دمشق، مناطقی را در اراضی اشغالی با پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داد.

کد خبر 844464 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند