Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در آئین تجلیل از خانواده ایثارگران و پیشکسوتان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش گنجینه‌های گران‌بهایی هستند که چندین دهه خدمت صادقانه را پشت‌سر گذاشته‌اند و بعد از دوران خدمت نیز با انتقال تجربیات به جوانان انقلابی نداجا نقش خود را در پیشرفت چشمگیر این نیروی راهبردی ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر امروز شاهد هستیم که به‌دست توانای جوانان انقلابی نیروی دریایی ارتش، ناوشکن‌های تمام‌ایرانی ساخته می‌شوند و در دریاها برای ایران اسلامی اقتدار می‌آفرینند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی‌ ایران را در دریاها به اهتزاز در می‌آورند مرهون و مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه پیشکسوتان و ایثارگران این‌ نیرو است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان‌کرد: باید از صبر، ایثار و استقامت خانواده‌های دریادلان ارتش تقدیر و تشکر کرد چرا که آنان نیز در مجاهدت‌ها و موفقیت‌های نیروهای خدوم دریایی نقش بسزایی دارند و نمی‌توان نقش آن‌ها را نادیده گرفت.

وی تأکید‌ کرد: این‌که ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش موفق شد در پهنه آبی دنیا بدون پهلوگیری در هیچ بندری افتخار‌آفرینی کند و اقیانوس‌های خروشان را درنوردد با تلاش‌های پیشکسوتان این نیروی راهبردی محقق شد و با تلاش‌های آن‌ها عجین شده است.

دریادار شهرام ایرانی خاطرنشان‌کرد: شما پیشکسوتان با غیرت دینی، غیرت ملی و انتقال تجربیات خود، در همه افتخارآفرینی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش برای نظام مقدس اسلامی، سهیم هستید و ما نیز قدردان زحمات و مجاهدت‌های شما هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش نیروی دریایی ارتش شهرام ایرانی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهارکرد: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشور‌های دیگر نیز حفاظت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: مدتهاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.  

امیر ایرانی تأکید کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی همچنین گفت: ان‌شاءالله دولت‌های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت‌ها بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد