Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی سپاهان اصفهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ گفت: به دنبال حفظ روند کنونی و کسب جایگاه ششمی در لیگ برتر فوتسال هستیم.

احمد باغبانباشی در جمع خبرنگاران در خصوص پیروزی ۵ بر ۲ تیمش مقابل چیپس کامل مشهد در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: امتیاز ۲ تیم به یکدیگر نزدیک بود و پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشاکرم از ابتدا جلو افتادیم و نبض بازی تا انتها دست تیم ما بود و در همین راستا تعداد گل‌های خود را هم افزایش دادیم.

وی افزود: به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. زحمات تیم حریف نیز قابل کتمان نیست. بازی پایاپایی را شاهد بودیم، اما نتیجه به سود ما رقم خورد تا بتوانیم روند خوب خود را در جدول حفظ کنیم و به آینده امیدوار باشیم. بازی‌های سختی در پیش داریم. به دنبال حفظ جایگاه خود هستیم که از اهمیت بالایی برایمان برخوردار است.

سرمربی سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: بازی‌های چیپس کامل را به طور کامل آنالیز کرده بودیم. تیم مشهدی از بازیکنان خلاق و خوبی بهره می‌برد. سعی داشتیم تاکتیک تیم تناوب داشته باشد، لحظاتی پرس کرده و لحظاتی در زمین خودمان دفاع می‌کردیم. بازیکنان تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و از این روند به خوبی جواب گرفتیم، اگر به تیم حریف فضا می‌دادیم قطعا دچار مشکل می‌شدیم.

باغبانباشی در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل گفت: این بازی برای ما ۶ امتیازی بود. بازی‌های سنگین در پیش است و زمان کمی در اختیار داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم. با روند خوب در نیم فصل دوم، نتایج خوبی کسب کردیم. رتبه ششمی دور از دسترس نیست و در تلاشیم تا در سال نخست حضورمان جایگاه ششم را از آن خود کنیم. حفظ این روند و کسب این جایگاه برای سپاهان بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی در روزهای سخت باشگاه سپاهان که با کمبود بازیکن در خط دفاعی رو به رو شده به فرم خوبی رسیده و عملکرد با ثبات و مطمئنی در قلب دفاع این تیم ایفا می‌کند.

سیاوش پس از مصدومیت محمد دانشگر در قلب دفاعی سپاهان کنار هادی محمدی به میدان می‌رود و پوشش خوبی در خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده و مانند دوران حضور در استقلال وظیفه بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده گرفته و شروع بازیسازی سپاهان با او و دابو آغاز می‌شود.

در دقایقی از مسابقه سپاهان و ملوان بحث کوچکی بین یزدانی و محمد کریمی ایجاد شد اما خیلی زود به پایان رسید و هر دو بازیکن در ادامه مسابقه نقش ویژه‌ای در کامبک سپاهان داشتند و اجازه گلزنی بیشتر به ملوانی‌ها ندادند تا بتوانند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهند و شرایط را به سود خود کنند.

با توجه به مصدومیت دانشگر در هفته‌های آینده هم شاهد زوج دفاعی یزدانی-محمدی خواهیم بود و آنها در بازی با پرسپولیس چالش جدی را پشت سر خواهند گذاشت و باید دید که در این مسابقه چه عملکردی ارائه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر