Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ایثار، متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر محمدزاده
سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم سیده سلطنت حمید تبار امیری» مادر گرامی سرداران شهید معزز «ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدای والامقام، ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان، نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حاجیه خانم «سیده سلطنت حمیدتبار امیری» الگوی صبر و استقامت، نماد ایثار و مقاومت و اسوه ایمان، مادر گرانقدر سرداران شهید «ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده» پس از سال‌ها انتظار سحرگاه جمعه ۱۵ بهمن ماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سردار شهید ابوالحسن محمدزاده متولد ۱۳۳۷ در سال ۱۳۶۵ در منطقه ام‌الرصاص، سردار شهید ابوالقاسم محمدزاده  متولد ۱۳۴۰ در سال ۱۳۶۳ در منطقه جزیره مجنون و هادی محمدزاده متولد  ۱۳۴۹ در سال ۱۳۶۴در منطقه هورالعظیم به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی والدین شهدا زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت